Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420Di] NIE MOGĘ ODPALIĆ AUTA -ZWARCIE?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420Di] NIE MOGĘ ODPALIĆ AUTA -ZWARCIE?
Autor Wiadomość
-BEST- 




Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 38
Skąd: WROCŁAW



Wysłany: Pią Paź 21, 2011 19:58   [R420Di] NIE MOGĘ ODPALIĆ AUTA -ZWARCIE?
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam,
proszę o pomoc. Dziś rano jak jechałem do pracy odpaliłem auto i bez problemu dojechałem do pracy. Po pracy jednak nie mogłem odpalić samochodu.
Przy przekręceniu kluczyka przygasają kontroli (coś tyka pod maską) nie działa pilot, kontrolka świec żarowych tylko zapala się słabym światłem na chwile i znika. Rozrusznik nawet nie drgnie.
Myślałem że to akumulator - wyciągnąłem zawiozłem do domu i okazało się że akumulator jest naładowany.
Czy to sprawa elektryki?? Zwarcie??
Co może być tego przyczyną??? Co mam zrobić??? Bardzo proszę o pomoc i szybką odpowiedź.
_________________
-BEST-
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 21, 2011 19:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 21, 2011 20:02   

Sprwdz punkty masy
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 21, 2011 20:03   

miałem identyczną sytuację, powodem była brudna klema masowa na akumulatorze
 
 
-BEST- 




Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 38
Skąd: WROCŁAW



Wysłany: Pią Paź 21, 2011 20:24   

Klema i owszem była brudna. Ale po wyczyszczeniu problem jest nadal. Kontroliki świecą przygaśniętym światłem. Pod maską coś tyka. Pilot nie działa a jak włącza się alarm to klakson ledwie słychać raczej charczy niż daje sygnał.
Co robić ??
_________________
-BEST-
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 21, 2011 20:28   

masę wyczyść, przykręcona jest do pasa przedniego u góry
 
 
-BEST- 




Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 38
Skąd: WROCŁAW



Wysłany: Pią Paź 21, 2011 20:34   

Wybaczcie laikowi (nie douczonemu), ale kurcze gdzie to jest??? Gdzie tego szukać???
_________________
-BEST-
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 21, 2011 20:46   

przewód idący od minusa na akumulatorze, od aku do pasa przedniego jest nei więcej niż 20-30cm, więc zobaczysz to gołym okiem. taka mała śrubka która jest przykręcona wraz z tym przewodem od minusa na aku.
 
 
-BEST- 




Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 38
Skąd: WROCŁAW



Wysłany: Pią Paź 21, 2011 20:49   

Czy brak tego (minusa) może być też powodem "kopania" stacyjki ?? ?
_________________
-BEST-
 
 
pawel_cz 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 46
Skąd: lubelskie



Wysłany: Pią Paź 21, 2011 20:53   

Powinieneś mieć dwa przewody przy klemie minusowej. Jeden gruby, znikający w czeluściach komory silnika, a drugi krótszy, cieńszy, przykręcony śrubką do pasa przedniego, mniej więcej przy śrubach prawego (stojąc na wprost auta) reflektora.
 
 
-BEST- 




Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 38
Skąd: WROCŁAW



Wysłany: Pią Paź 21, 2011 21:00   

Ok już zaskoczyłem. Tylko teraz zastanawiam się czy brak tego (minusa) może być też powodem "kopania" stacyjki ?
_________________
-BEST-
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 21, 2011 21:33   

-BEST-, Tak oraz np bardzo pusta bateria :wink:

Znam twój fenomen bo sam tez tak miałem :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
-BEST- 




Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 38
Skąd: WROCŁAW



Wysłany: Pią Paź 21, 2011 21:41   

Pusta bateria w pilocie??? Czy chodzi ci o akumulator??? :bezradny:
Czyli podsumowując - wydaje mi się (bardzo wydaje) że zaczynam już łapać o co chodzi, przepraszam że tak opornie mi to idzie, ale jak pisałem jestem laikiem - ekonomistą z zawodu.
Proszę o podsumowanie co mam teraz zrobić i w jakiej kolejności aby uruchomić auto ?? ?
_________________
-BEST-
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 21, 2011 22:00   

-BEST-, Bateria czyli akumulator :razz: Jedz raka po kablu od minusa akumulatora który idzie do karoserii i nim poruszaj przy karoserii czy mocno się trzyma. Tak samo sprawdź ten drugi co idzie pod skrzynie czy się tam nie urwał gdzieś.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
-BEST- 




Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 38
Skąd: WROCŁAW



Wysłany: Pią Paź 21, 2011 22:09   

Dzięki - dam znać jaki jest efekt.
_________________
-BEST-
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 06:12   

-BEST-, Zobacz jeszcze wtyczkę kompa, czy czasem w wyniku źle podłączonej masy, we wtyczce przewody masowe się nie popaliły, bo też się wtedy będą cyrki działy
W linku poniżej masz fotkę która przedstawia wygląd mojej wtyczki od kompa w wyniku źle podłączonej masy do nadwozia. http://forum.roverki.eu/g...y&image_id=3921
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 08:01   

Wczoraj mi padła bateria. Autko stało tydzień prawie bez ruszania, a mój akumulator kwalifikuje się do wymiany. Miałem to samo 'cykanie pod maską' ;-) Tak więc albo naładuj AKU, albo jeśli nie masz pewności co do jego stanu to kup nowe bo w zimę nie pośmigasz ;-) Ewentualnie coś ci prąd 'kradnie' tak jak mi ;-)
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 08:03   

alexi napisał/a:
Tak więc albo naładuj AKU, albo jeśli nie masz pewności co do jego stanu to kup nowe

-BEST- napisał/a:
Myślałem że to akumulator - wyciągnąłem zawiozłem do domu i okazało się że akumulator jest naładowany.

:wink:
 
 
-BEST- 




Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 38
Skąd: WROCŁAW



Wysłany: Sob Paź 22, 2011 15:36   

Witam ponownie, po wczorajszej naradzie dot. dziwactw mojego auta na naszym forum, dziś rano postanowiłem zrobić coś z moim autem i ciekawostka:
ponieważ nie byłem pewny co do stanu mojego akumulatora poprosiłem kolegę aby podjechał swoim autem pod mój. Podpięliśmy jego akumulator (przez kable) do mojego (jego auto było włączone) i cuda, cuda... Wszystkie kontroli paliły jak należy nawet świece żarowe działały i pykał dźwięk immo. Ale było by zbyt pięknie. Za cholerę nie mogłem wyłączyć immobilizera z pilota, ani otwierać i zamykać drzwi (pilotem). Z kluczyka centralny działał. Wobec powyższego auto musiało być holowane pod dom.
Więc teraz pytania.
Co znaczą te moje cuda w aucie????
Co z moim akumulatorem???? - wychodzi że jest rozładowany, ale jak podłączam go do prostownika to pokazuje mi 1A - w ok 90% naładowany.
Co koledzy w takiej sytuacji radzicie???
_________________
-BEST-
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 15:43   

radzę zmienić prostownik a aku sprawdzić przyrządem pod obciążeniem :wink:
 
 
-BEST- 




Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 38
Skąd: WROCŁAW



Wysłany: Sob Paź 22, 2011 15:50   

szoso napisał/a:
radzę zmienić prostownik a aku sprawdzić przyrządem pod obciążeniem :wink:

A jeżeli nie posiadam ??
I co z moim immobilizerem ?? ? Dlaczego nie chciał się wyłączyć jak auto było podłączone na kablach do innego samochodu ?? ?
_________________
-BEST-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 420 SDI]-Nie mogę odpalić
tronsek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pią Sty 15, 2010 12:54
Hera_23
Brak nowych postów [R 45 2.0 iDT 2001r] Nie mogę odpalić!
Adam_s21 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Wto Wrz 14, 2010 15:20
Adam_s21
Brak nowych postów [R420 2,0si 99r.] Nie mogę odpalić!!!
zil Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Sty 31, 2010 13:52
cooladrian
Brak nowych postów [Rover 416 16V 98'] Nie moge odpalić - pomocy
Trostak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Czw Cze 17, 2010 16:42
Trostak
Brak nowych postów [R400] Nie mogę odpalić mojego Roverka !!!
peepsiko Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sob Paź 04, 2008 12:52
eszet



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink