Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Wymiana tarcz pełnych na wentylowane
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 09:14
[R45] Wymiana tarcz pełnych na wentylowane
Autor Wiadomość
barszczyk 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Maj 10, 2009 19:59   [R45] Wymiana tarcz pełnych na wentylowane
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam serdecznie!

Noszę się z zamiarem wymiany tarcz i klocków i mam pytanie:
tarcze mam pełne, a chciałbym założyć wentylowane ATE z tomateam.pl
-> http://www.tomateam.pl/sk...hamulcowy&c=922

rozumiem, że muszę wymienić zaciski na pasujące do tarcz wentylowanych, czy coś jeszcze wchodzi w grę? Felgi mam oryginalne 15"

Z góry dziękuję za odpowiedzi :-)
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Lis 18, 2010 18:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 10, 2009 19:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Maj 10, 2009 20:06   

zaciski i jarzma :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
barszczyk 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Maj 10, 2009 20:31   

łał :O ekspresowe tempo ;p dzieki bardzo :->
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 10, 2009 20:38   

Brt, na tym zdjeciu to Ty?:)

A w ogole jak to wyglada z przeczyszczeniem i nasmarowaniem tłoczka? Czym smarowac i czy to jest dosc skomplikowana operacja? jeszcze nie robilemt tego ale za pomoca "sam naprawiam honda civic" oraz tutoriala ze strony glownej mam zamiar sie za to zabrac. Zestaw EBC (zedna stuffy, standart ultimax) juz w drodze
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Maj 10, 2009 21:12   

na zdjęciu idealna mąska figura z sześciopakiem na brzuchu ... ideał z kobiecych snów do którego zmierzam :mrg:

A tłoczki .... żeby porządną regenerację zrobić to trzeba wyjąc zaciski ... z nich wyjąć tłoczki ... zobaczyć w jakim stanie jest powierzchnia tłoczka i cylindra w zacisku ... jesli trzeba to wyczyścić i przepolerować, następnie założyć nowe gumki i poskładać do kupy, napełnić ukłąd, odpowietrzyć ;) .... jesli zaś do tej pory zaciski chodzą prawidłowo, to ja bym ich nie ruszał, tylko wszystko z zewnątrz ładnie oczyścił, sprawdził stan gumek uszczelniających, oczyścił i nasmarował (smar wysokotemperaturowy np. miedziowy) śruby pływające, ewentualnie lakierek na rzucił i tyle ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 10, 2009 21:19   

Niech no tylko przyjadą tarcze i klocuszki to srobie full serwis:)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
barszczyk 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Maj 10, 2009 21:53   

Jeśli juz mowa o regeneracji, to czy ktoś zna firmę, która sprzedaje reparatury zacisków hamulcowych pasujących do zacisków pod tarcze wentylowane?

(widzę w katalogu, że EJP1419 wystepuje w R45 i MG ZS, czyli ten sam zestaw jest do zacisku pod tarcz pełną i wentylowaną?),

na tomateam.pl strasznie dużo :cry: za parę uszczelek, śruby i smar...
 
 
 
BetJar 
Klubowicz





Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 629
Skąd: Gliwice



Wysłany: Nie Maj 10, 2009 22:55   

Tu poczytaj: http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#246047
Podałem tam dane.
_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
 
 
barszczyk 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Maj 11, 2009 16:09   

Znalazłem auckję na Alledrogo i facet przysłał mi zdjęcia.
Weźcie proszę sprawdźcie, czy to się w ogóle opłaca kupować (50zł / szt), bo według mnie w tych zaciskach nie ma tłoczków ?!
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10922
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Maj 11, 2009 18:01   

są tłoczki (są puste w środku) tylko upewnij się, że są do wentylowanych tarcz, bo na moje krzywe oko to jakieś wąskawe :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Maj 11, 2009 21:31   

sTERYD napisał/a:
tylko upewnij się, że są do wentylowanych tarcz, bo na moje krzywe oko to jakieś wąskawe

no właśnie mam podobne wrażenie :roll: pozatym opis R45 sugeruje, że raczej będa od tarcz litych ... szukaj zacisków od R400 z początku produkcji :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
barszczyk 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Maj 12, 2009 09:29   

Brt napisał/a:
sTERYD napisał/a:
tylko upewnij się, że są do wentylowanych tarcz, bo na moje krzywe oko to jakieś wąskawe

no właśnie mam podobne wrażenie :roll: pozatym opis R45 sugeruje, że raczej będa od tarcz litych ... szukaj zacisków od R400 z początku produkcji :ok:



Ale przecież w R45 też były montowane tarcze wentylowane no nie? np w 1.8?
 
 
 
BetJar 
Klubowicz





Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 629
Skąd: Gliwice



Wysłany: Wto Maj 12, 2009 10:27   

Dzwoniłeś do "HR AUTOMOBIL"?, namiary w linku, gość jest kumaty i konkretny.
_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1066
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Sro Wrz 30, 2009 07:26   

Odświeżę nieco temat...

Powoli kończą mi się tarcze i klocki w Roverku. Znajomy proponuje mi zmianę na tarcze wentylowane 262mm i założenie zacisków od Hondy Prelude. Podobno umożliwiają założenie klocków o większej powierzchni. Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów spotkał się z tego rodzaju swap'em?

Najbardziej zależy mi na informacji, czy nie będzie problemu aby zmieścić te zaciski przy ET 45.
 
 
barszczyk 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 08:45   

Odświerzem wątek!
szybkie pytanie
Czy założony zaciśk i tarcz wentylowana, nie będzie przeszkadzał 14" feldze?
(bo takie mam na zime)
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10922
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 09:19   

nie będzie :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
barszczyk 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Sty 31, 2010 09:02   

Dziekuję - klikam pomogł
Czyli powolutku zaczynam swap przednich hamulcy
 
 
 
iwan00 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 159
Skąd: Gdynia



Wysłany: Czw Mar 25, 2010 12:04   

To ja też pozwolę sobie odświeżyć, mam z przodu tarcze pełne, chciałem kupić nowe ale facet ze sklepu mówi, że do tego modelu ma tylko wentylowane i w ogóle pełnych nie może znaleźć żadnych.

2 szybkie pytanka:

- czy ktoś może ma gdzieś numery części klocków i tarcz z RAVE
- czy na pewno tarcze wentylowane się nie zmieszczą ( czytałem gdzieś, że to jest komplet: grubsze tarcze i cieńsze klocki.)

błagam o szybką odpowiedź

pozdr
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Czw Mar 25, 2010 12:07   

iwan00 napisał/a:
- czy na pewno tarcze wentylowane się nie zmieszczą ( czytałem gdzieś, że to jest komplet: grubsze tarcze i cieńsze klocki.)


Nie zmieści się. Zacisk i jarzmo jest inne.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
iwan00 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 159
Skąd: Gdynia



Wysłany: Czw Mar 25, 2010 12:11   

dzięki, w takim razie szukam numerów części
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400] zmiana tarcz pełnych na wentylowane
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Pią Lis 09, 2012 22:24
Adrian
Brak nowych postów [R45] Wymiana i dobór tarcz hamulcowych?
miuzziker Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Czw Lis 11, 2010 22:04
azor77
Brak nowych postów [R45] ]Wymiana klocków/tarcz hamulcowych
Cherman Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Wto Sty 08, 2008 20:38
LOLO1
Brak nowych postów [R416] Wymiana tylnych tarcz hamulcowych
Artu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Paź 09, 2011 23:05
Remigiusz
Brak nowych postów [R400 All] Samodzielna wymiana tarcz i klockow
kolejne niuanse, tym razem piszczenie:/
faecd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Pon Mar 29, 2010 07:37
iwan00



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink