Wysłany: Nie Maj 10, 2009 19:59 [R45] Wymiana tarcz pełnych na wentylowane
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam serdecznie!
Noszę się z zamiarem wymiany tarcz i klocków i mam pytanie:
tarcze mam pełne, a chciałbym założyć wentylowane ATE z tomateam.pl
-> http://www.tomateam.pl/sk...hamulcowy&c=922
rozumiem, że muszę wymienić zaciski na pasujące do tarcz wentylowanych, czy coś jeszcze wchodzi w grę? Felgi mam oryginalne 15"
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Lis 18, 2010 18:46, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 10, 2009 19:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A w ogole jak to wyglada z przeczyszczeniem i nasmarowaniem tłoczka? Czym smarowac i czy to jest dosc skomplikowana operacja? jeszcze nie robilemt tego ale za pomoca "sam naprawiam honda civic" oraz tutoriala ze strony glownej mam zamiar sie za to zabrac. Zestaw EBC (zedna stuffy, standart ultimax) juz w drodze
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
na zdjęciu idealna mąska figura z sześciopakiem na brzuchu ... ideał z kobiecych snów do którego zmierzam
A tłoczki .... żeby porządną regenerację zrobić to trzeba wyjąc zaciski ... z nich wyjąć tłoczki ... zobaczyć w jakim stanie jest powierzchnia tłoczka i cylindra w zacisku ... jesli trzeba to wyczyścić i przepolerować, następnie założyć nowe gumki i poskładać do kupy, napełnić ukłąd, odpowietrzyć .... jesli zaś do tej pory zaciski chodzą prawidłowo, to ja bym ich nie ruszał, tylko wszystko z zewnątrz ładnie oczyścił, sprawdził stan gumek uszczelniających, oczyścił i nasmarował (smar wysokotemperaturowy np. miedziowy) śruby pływające, ewentualnie lakierek na rzucił i tyle
Znalazłem auckję na Alledrogo i facet przysłał mi zdjęcia.
Weźcie proszę sprawdźcie, czy to się w ogóle opłaca kupować (50zł / szt), bo według mnie w tych zaciskach nie ma tłoczków ?!
Powoli kończą mi się tarcze i klocki w Roverku. Znajomy proponuje mi zmianę na tarcze wentylowane 262mm i założenie zacisków od Hondy Prelude. Podobno umożliwiają założenie klocków o większej powierzchni. Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów spotkał się z tego rodzaju swap'em?
Najbardziej zależy mi na informacji, czy nie będzie problemu aby zmieścić te zaciski przy ET 45.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 159 Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw Mar 25, 2010 12:04
To ja też pozwolę sobie odświeżyć, mam z przodu tarcze pełne, chciałem kupić nowe ale facet ze sklepu mówi, że do tego modelu ma tylko wentylowane i w ogóle pełnych nie może znaleźć żadnych.
2 szybkie pytanka:
- czy ktoś może ma gdzieś numery części klocków i tarcz z RAVE
- czy na pewno tarcze wentylowane się nie zmieszczą ( czytałem gdzieś, że to jest komplet: grubsze tarcze i cieńsze klocki.)
błagam o szybką odpowiedź
pozdr
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum