Kolejny problem jaki dziś wyskoczył to brak ładowania przy zapalonym silniku na aku mam 12,3 - 12,5 więc stawiam na reduktor napięcia ?
Zwykle przy uszkodzonym regulatorze napiecie jest za wysokie. Wymien mostek prostowniczy i regulator bo to jedno albo drugie.
bula21 napisał/a:
ciężko jest go wymienić ?
Zalezy , w Roverku nie robilem ,ale czasem jest troche lutowania, mozna zly regulator kupic itp. Oddaj do speca. Wrzuci swoje czesci i jak cos bedzie nie tak to ma opcje to sprawdzic i jego problem. Wzialem sie tylko dwa razy za takie cos , w mazdzie 626 nabiegalem sie po sklepach bo byly dwa rodzaje regylatora i nie bylo opcji dobrac z katalogu ,wiec dwa razy wyciagalem ten alternator. Nastepnym juz oddawalem do naprawy i sama usluga nie byla warta klopotu. Jak chcesz. Tylko wymontuj sam alternator Pozdr.
Jak kolega chce zrobic to we wlasnym zakresie to ciezko inaczej.
R-200 napisał/a:
Nie prościej wymontować, sprawdzić co jest uszkodzone i to wymienić?
Z pewnoscia masz jakis domowy sposob zeby we wlasnym zakresie dokladnie sprawdzic co jest dokladnie do wymiany. Te czesci nie sa drogie (regulator i mostek) wiec jak juz cos robic to za jednym razem.
Tak jak napisalem najlepiej.
keczu napisał/a:
Oddaj do speca. Wrzuci swoje czesci i jak cos bedzie nie tak to ma opcje to sprawdzic i jego problem.
Wlasnie tylko na stole pomiarowym mozna dokladnie wszystko sprawdzic ,nie sadze ze kolega bula21, lub ty taki masz w garazu.
Najlepsze rady nie tylko odnosnie tego tematu sa w stylu sprawdz to ,albo tamto tylko ze czasem trzeba miec jak i czym. A jesli masz sposob na sprawdzenie (regulatora, mostka prostowniczego i uzwojenia ) to napisz napewno sie przyda na przyszlosc. Pozdr
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum