Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam.
Postanowiłem o tym napisać bo nie daje mi to spokoju poniewaz nie wiem czy tak powinno byc czy jakis feler, mianowicie:
Chodzi o przednie szyby elektryczne po jednokrotnym naciśnieciu guziczka otwierającego szybę kierowcy zsuwa sie cała na dól. Po stornie pasazera musze trzymac cały czas by zjechała. Ale za to przy podnoszeniu szyby kierowcy musze trzymac. (po stronie pasazera takze) Czy to feler ktory wymaga naprawy czy to normalne w tych Roverkach? Tematu szukałem i nie zauważyłem dlatego pisze jesli go powieliłem to przepraszam i prosiłbym o link.
Bardzo dziekuję za każdą pomoc.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lis 21, 2010 11:04, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 15, 2010 21:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
myslałem ze forumowicz i klubowicz to ta sama osoba:) Także w najblizszym czasie zostane klubowiczem:) A zeby sie lepiej wkrecic nie szykuje sie jakies zimowe spotkanko?:)
A ja wiem, że można sobie zautomatyzować pracę elektrycznych podnośników, tylko trzeba by pomyśleć nad zbudowaniem modułu sterującego. Ja nie jestem na tyle obeznany z elektroniką, by coś takiego zaprojektować, ale moim zdaniem nie było by to ani drogie, ani specjalnie trudne w montażu. Przeszukując różne fora, m.in. elektroda.pl natrafiłem na takie tematy, niestety każdy autor schematu usilnie chroni swych praw autorskich i nikt nie chce się podzielić schematem. Myślał ktoś z Was na ten temat?
Podepnę się do tematu. Woim roverku szyba kierowcy po zjechaniu do końca dalej terkocze jakby przeskakiwały jakieś tryby dopóki nie pociągnę za przycisk (wtedy podskakuje o kilka mm i się zatrzymuje).
Wygląda to tak jakby po opuszczeniu szyby nie rozłączał się mechanizm automatycznego opuszczania.
Czy jest to normalne?
A może da się jakoś wyłączyć automat tak aby szyba kierowcy działała tak jak u pasażera?
Strasznie mnie to irytuje, proszę o pomoc
EDIT:
czy nikt nie jest w stanie mi pomóc? Na prawdę nikt nie może mi odpowiedzieć jak u niego działa automatyczne opuszczanie?
Z tego co widzę to nikt nie opisuje takiej sytuacji więc mechanizm powinien się rozłączyć po opuszeniu szyby.
Może więc wie ktoś w jaki sposób to maksymalne opuszczenie szyby jest sygnalizowane dla układu tak aby nie włączał się już po jej opuszczeniu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum