Po wymianie chlodnicy nie odpowietrzono dobrze ukladu tak jak sugeruje hudy23_1985, i od tego prawdopodobnie poszla uszczelka. Ale nie mysl ze jakiegos wielkiego pecha masz bo usterka uszczelki pod glowica to prawie standard w tym silniku. Wpisz w wyszukiwarke "HGF" lub "uszczelka pod glowica" i zarezerwuj duzo czasu na przeczytanie ,bo bedzie co czytac. I zapytaj mechanika czy juz wymienial uszczelke w takim silniku, jesli nie to jedz gdzies gdzie juz to robili. Pozdr.
według mnie to, że musiałem wymienić chlodnicę to była wina uszczelki i tak początkowo podejrzewał mechanik jak mu mówiłem o objawach, ale chciał to sprawdzić bo poprzednia chłodnica pękła i wyciekł cały płyn chłodnioczy.
A jak już uporam się z tą uszczelkę to na jaki czas powinienem mieć spokój??
wymiana uszczlki pomze - pewnie plyn ucieka do komor spalania i traci cisnieni przez co skacze ci temp slnika kilka dni temu tez to przerabialem. Wymian uszczelk splanuj gowice, wymien kolku w bloku jesli sa plastykowe na metalowe ktore bedziesz mial w komplecie z uszcelka, wymien uszcelke kolektora ssacego albo jak chesz ozczedzic 40zl wez ja na dobry silikon poskladaj i wywal zaworek w kolektorze ssacym - taka mala kulke z lewej strony ktora jest od odpowtrzanie silnika - pozniej mozna znow szalec na 100 tys km nie myslac o hgf'ie
wymiana uszczlki pomze - pewnie plyn ucieka do komor spalania i traci cisnieni przez co skacze ci temp slnika kilka dni temu tez to przerabialem. Wymian uszczelk splanuj gowice, wymien kolku w bloku jesli sa plastykowe na metalowe ktore bedziesz mial w komplecie z uszcelka, wymien uszcelke kolektora ssacego albo jak chesz ozczedzic 40zl wez ja na dobry silikon poskladaj i wywal zaworek w kolektorze ssacym - taka mala kulke z lewej strony ktora jest od odpowtrzanie silnika - pozniej mozna znow szalec na 100 tys km nie myslac o hgf'ie
Ja tez ostatnio kupilem z komisu autko z Włoch przejechałem 15 km w Polsce i po uszczelce.Ale naprawde siadaja te uszczelki co 100 tys słyszałem ze to wada rover ale tak czesto.Co jest powodem tego wadliwe silniki.
.Ale naprawde siadaja te uszczelki co 100 tys słyszałem ze to wada rover ale tak czesto.Co jest powodem tego wadliwe silniki.
Fajnie by bylo jakby co 100tys. Tak naprawde to kupujac auto uzywane z niewiadomo jakim przebiegiem ciezko powiedziec ktora masz juz uszczelke. Mam ok. 60tys. km. i auto z org.przebiegiem bo kupilem je z salonu Rovera jak mialo tak ok 25tys km. (tak na oko z mil przeliczam). Tydzien temu wymienilem uszczelke, lekko tracil plyn chlodzacy i ciekl olej minimalne spod uszczelki. Usterka nie jest zwiazana tak z przebiegiem jak z cyklani nagrzewania i chlodzenia silnika. Wiec w UK najwiecej uszczelek poszlo przy przebiegach 25-30 tys.mil. Jest kilka czynnikow wplywajacych na ta usterke. Sa takie co wywalily wczesniej i takie co jeszcze nigdy. Z reszta nie ma co pisac bo jest dziesiatki tematow o HGF.Pozdr.
no ja mam nadzieje, że jak teraz wymienię to bede miał spokój na conajmniej 20-30 tys. km bo jak nie to auto pojdzie do żyda jak to mówią, a ogólnie było by szkoda bo autko naprawde mi sie podoba
no ja mam nadzieje, że jak teraz wymienię to bede miał spokój na conajmniej 20-30 tys. km
Jak dobrze zrobią to pojeździsz długo - niestety większość warsztatów nie nadaje się do wymiany opon, a co dopiero do rozbierania silnika - sam się o tym przekonałem...
panwilli napisał/a:
bo jak nie to auto pojdzie do żyda jak to mówią
To takie polskie co napisałeś - silnik uszkodzony to szybko sprzedam innemu frajerowi i przy okazji wmówię mu, że "igła" - niestety tak to u nas w kraju wygląda
O rzesz ku....20-30 tys to co roku wymiane bede musiał robic.Mam jeszcze jedno auto fiata bravo przejechałem 80 tys i nic zero usterek silnika.Tylko zawieszenie do bani.To moze lepiej termostat wywali.A ja jeszcze wymieniłem na nowy bo tamten nie trzymał.
u wymienilem uszczelke, lekko tracil plyn chlodzacy i ciekl olej minimalne spod uszczelki. Usterka nie jest zwiazana tak z przebiegiem jak z cyklani nagrzewania i chlodzenia silnika. Wiec w UK najwiecej uszczelek poszlo przy przebiegach 25-30 tys.mil. Jest kilka czynnikow wplywajacych na ta usterke. Sa takie co wywalily wczesniej i takie co jeszcze nigdy. Z reszta nie ma co pisac bo jest dziesiatki tematow o HGF.Pozdr.
Dokładnie. Też mam anglika i poprzedni wlaściel wymianiał uszczelkę po 28tys mil.
Dziś mam na liczniku 88tys i póki co nic się nie dzieje złego. Oby.
tfu tfu odpukać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum