Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Olej w plynie chłodniczym
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 09:14
[R45] Olej w plynie chłodniczym
Autor Wiadomość
panwilli 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 174
Skąd: Ełk



Wysłany: Sob Lis 06, 2010 11:37   [R45] Olej w plynie chłodniczym
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Cześć jestem nowy wiec proszę o wyrozumiałość.

wymiana uszczelki pod głicę ile kosztuje??
Ostatnio zmieniony przez szoso Sro Lis 24, 2010 14:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 06, 2010 11:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Sob Lis 06, 2010 11:43   

Po pierwsze to masz zapowietrzony układ chłodzenia
I do wymiany uszczelke pod głowicą(nie masz majonezu pod korkiem oleju)

Gaz jak najbardziej tylko na dobrych częściach
Polecam to forum
http://lpg-forum.pl/
 
 
panwilli 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 174
Skąd: Ełk



Wysłany: Sob Lis 06, 2010 12:06   

dzięki
Ostatnio zmieniony przez panwilli Sro Lis 24, 2010 14:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Sob Lis 06, 2010 16:56   

Po wymianie chlodnicy nie odpowietrzono dobrze ukladu tak jak sugeruje hudy23_1985, i od tego prawdopodobnie poszla uszczelka. Ale nie mysl ze jakiegos wielkiego pecha masz bo usterka uszczelki pod glowica to prawie standard w tym silniku. Wpisz w wyszukiwarke "HGF" lub "uszczelka pod glowica" i zarezerwuj duzo czasu na przeczytanie ,bo bedzie co czytac. I zapytaj mechanika czy juz wymienial uszczelke w takim silniku, jesli nie to jedz gdzies gdzie juz to robili. Pozdr.
 
 
panwilli 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 174
Skąd: Ełk



Wysłany: Sob Lis 06, 2010 19:15   

według mnie to, że musiałem wymienić chlodnicę to była wina uszczelki i tak początkowo podejrzewał mechanik jak mu mówiłem o objawach, ale chciał to sprawdzić bo poprzednia chłodnica pękła i wyciekł cały płyn chłodnioczy.

A jak już uporam się z tą uszczelkę to na jaki czas powinienem mieć spokój??
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Nie Lis 07, 2010 12:58   

wymiana uszczlki pomze - pewnie plyn ucieka do komor spalania i traci cisnieni przez co skacze ci temp slnika kilka dni temu tez to przerabialem. Wymian uszczelk splanuj gowice, wymien kolku w bloku jesli sa plastykowe na metalowe ktore bedziesz mial w komplecie z uszcelka, wymien uszcelke kolektora ssacego albo jak chesz ozczedzic 40zl wez ja na dobry silikon poskladaj i wywal zaworek w kolektorze ssacym - taka mala kulke z lewej strony ktora jest od odpowtrzanie silnika - pozniej mozna znow szalec na 100 tys km nie myslac o hgf'ie
 
 
panwilli 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 174
Skąd: Ełk



Wysłany: Pon Lis 08, 2010 21:40   

wymiana uszczelki i planowanie
Ostatnio zmieniony przez panwilli Sro Lis 24, 2010 14:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 00:19   

jak już szlifujesz zawory to tez wymień uszczelniacze zaworowe - koszt ok 4 zl za sztukę x 16 szt jeżeli masz 16 zaworowy motor
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
tom125 




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 59
Skąd: Wieluń(okolice)

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 05:42   

dawidd napisał/a:
wymiana uszczlki pomze - pewnie plyn ucieka do komor spalania i traci cisnieni przez co skacze ci temp slnika kilka dni temu tez to przerabialem. Wymian uszczelk splanuj gowice, wymien kolku w bloku jesli sa plastykowe na metalowe ktore bedziesz mial w komplecie z uszcelka, wymien uszcelke kolektora ssacego albo jak chesz ozczedzic 40zl wez ja na dobry silikon poskladaj i wywal zaworek w kolektorze ssacym - taka mala kulke z lewej strony ktora jest od odpowtrzanie silnika - pozniej mozna znow szalec na 100 tys km nie myslac o hgf'ie

Ja tez ostatnio kupilem z komisu autko z Włoch przejechałem 15 km w Polsce i po uszczelce.Ale naprawde siadaja te uszczelki co 100 tys słyszałem ze to wada rover ale tak czesto.Co jest powodem tego wadliwe silniki.
 
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 07:45   

tom125 napisał/a:
.Ale naprawde siadaja te uszczelki co 100 tys słyszałem ze to wada rover ale tak czesto.Co jest powodem tego wadliwe silniki.

Fajnie by bylo jakby co 100tys. Tak naprawde to kupujac auto uzywane z niewiadomo jakim przebiegiem ciezko powiedziec ktora masz juz uszczelke. Mam ok. 60tys. km. i auto z org.przebiegiem bo kupilem je z salonu Rovera jak mialo tak ok 25tys km. (tak na oko z mil przeliczam). Tydzien temu wymienilem uszczelke, lekko tracil plyn chlodzacy i ciekl olej minimalne spod uszczelki. Usterka nie jest zwiazana tak z przebiegiem jak z cyklani nagrzewania i chlodzenia silnika. Wiec w UK najwiecej uszczelek poszlo przy przebiegach 25-30 tys.mil. Jest kilka czynnikow wplywajacych na ta usterke. Sa takie co wywalily wczesniej i takie co jeszcze nigdy. Z reszta nie ma co pisac bo jest dziesiatki tematow o HGF.Pozdr.
 
 
panwilli 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 174
Skąd: Ełk



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 11:46   

no ja mam nadzieje, że jak teraz wymienię to bede miał spokój na conajmniej 20-30 tys. km bo jak nie to auto pojdzie do żyda jak to mówią, a ogólnie było by szkoda bo autko naprawde mi sie podoba
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 15:21   

panwilli napisał/a:
no ja mam nadzieje, że jak teraz wymienię to bede miał spokój na conajmniej 20-30 tys. km


Jak dobrze zrobią to pojeździsz długo - niestety większość warsztatów nie nadaje się do wymiany opon, a co dopiero do rozbierania silnika - sam się o tym przekonałem...


panwilli napisał/a:
bo jak nie to auto pojdzie do żyda jak to mówią


To takie polskie co napisałeś - silnik uszkodzony to szybko sprzedam innemu frajerowi i przy okazji wmówię mu, że "igła" - niestety tak to u nas w kraju wygląda
 
 
tom125 




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 59
Skąd: Wieluń(okolice)

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 18:21   

O rzesz ku....20-30 tys to co roku wymiane bede musiał robic.Mam jeszcze jedno auto fiata bravo przejechałem 80 tys i nic zero usterek silnika.Tylko zawieszenie do bani.To moze lepiej termostat wywali.A ja jeszcze wymieniłem na nowy bo tamten nie trzymał.
 
 
 
natenczas 




Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 26
Skąd: Lviv - Galyts'kyi

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 18, 2010 18:33   

keczu napisał/a:
u wymienilem uszczelke, lekko tracil plyn chlodzacy i ciekl olej minimalne spod uszczelki. Usterka nie jest zwiazana tak z przebiegiem jak z cyklani nagrzewania i chlodzenia silnika. Wiec w UK najwiecej uszczelek poszlo przy przebiegach 25-30 tys.mil. Jest kilka czynnikow wplywajacych na ta usterke. Sa takie co wywalily wczesniej i takie co jeszcze nigdy. Z reszta nie ma co pisac bo jest dziesiatki tematow o HGF.Pozdr.


Dokładnie. Też mam anglika i poprzedni wlaściel wymianiał uszczelkę po 28tys mil.
Dziś mam na liczniku 88tys i póki co nic się nie dzieje złego. Oby.
tfu tfu odpukać ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Olej w plynie chłodniczym - uszczelka?
co wymienic?
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Gru 03, 2008 10:33
kruszon
Brak nowych postów [R416] Olej w płynie chłodniczym ale...
Darek416 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Pon Gru 10, 2007 21:59
Darek416
Brak nowych postów [420 SiLux]Problem z przewodem chłodniczym
breakerpc Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Wrz 10, 2013 21:42
breakerpc
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45] Problem z odpalaniem i płynem chłodniczym
karollo1204 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Kwi 03, 2013 01:00
Sirk
Brak nowych postów [R416] Problem z płynem chłodniczym
Marefcik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Mar 18, 2013 00:54
srk76



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink