Forum Klubu ROVERki.pl :: [200] Dlaczego tak "kopci"
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[200] Dlaczego tak "kopci"
Autor Wiadomość
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

  Wysłany: Czw Lis 18, 2010 17:07   [200] Dlaczego tak "kopci"
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999

Czy Wasze Roverki tez kopcą? HGF robiony, uszczelniacze wymienione, olej nigdzie sie nie przedostaje, a skubaniec kopci, wiem że niektórym to nie będzie przeszkadzać, ale mnie tak.
Więcej kopci jak się doda gazu, mówię o rozgrzanym silniku
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 18, 2010 17:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 18, 2010 17:11   

a jaki kolor dymu ?
 
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 18, 2010 17:12   

biały, albo para wodna ,albo nie wiem
o co chodzi? może Rover wybrał nowego papieża :razz:
 
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 18, 2010 17:17   

może tylko się skrapla z racji ostatnich zimnych temperatur? Szybko "dymek" zanika ? Gazu nie masz ?
 
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 18, 2010 17:23   

nie mam gazu, na wolnych to mnie przeszkadza,bo w normie coś lekko się kopci ,ale jak tak przykazuje go to biała chmura jest
 
 
 
CjRudi 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 92
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lis 18, 2010 20:51   

hmm, jak tak pomyśleć, to mój też kopci na biało...

Może tak mają?
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lis 18, 2010 20:59   

Jak na biało kopci to para wodna. Powinieneś sie cieszyć bo wiesz przynajmniej że Ci katalizator działa.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 18, 2010 21:28   

ale dziwne,bo maluch mnie tak nie kopcił :razz:
to że para to na samym początku myślałem,ale czemu tak się dzieje? czy można jakoś zrobić, żeby tak nie było, albo ograniczyć to ?
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 18, 2010 21:33   

Jak zacznie na niebiesko albo na czarno to można zacząć się martwić. Jeszcze gorzej jak na zielono albo czerwono, wtedy tylko egzorcysta :razz:

Mi też kopci, to normalne w tych temperaturach :wink:
 
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 18, 2010 21:35   

ADI-mistrzu napisał/a:
Mi też kopci, to normalne w tych temperaturach :wink:

w tych temperaturach to tak nie powinno( no trochę może),bo nie jest aż tak zimno,ale latem też tak było
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 18, 2010 21:55   

A to jak w lato widać to gorzej.
Może wodę Ci pobiera w takim razie? Nie znika Ci? Może uszczelkę spartolili.
 
 
 
pistolet 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 335
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Lis 18, 2010 22:04   

A to nie znaczy, że olej bierze jak tak dymi?
_________________
http://www.autocentrum.pl...ydatki-paliwowe
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 18, 2010 22:05   

właśnie wszystko jest dobrze, ale latem też kopcił9 nie tak jak teraz, ze względu na temp.), woda nie znika w ogóle

[ Dodano: Czw Lis 18, 2010 22:05 ]
pistolet napisał/a:
A to nie znaczy, że olej bierze jak tak dymi?

ale uszczelniacze były robione, i olej nie znika
 
 
 
pistolet 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 335
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Lis 18, 2010 22:14   

Może subiektywna kwestia, tak jak pisali koledzy wcześniej o tej porze roku bardziej widać 'spaliny' :) Szczególnie w późnych godzinach jak już ciemno. Ja u siebie też to zauważyłem, ale to takie normalne zjawisko chyba. Tak samo jak np z dymem papierosowym.
_________________
http://www.autocentrum.pl...ydatki-paliwowe
 
 
hertz25 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 536
Skąd: Maków Maz

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 18, 2010 22:27   

http://motoryzacja.interi...-z-rury,1394904 :wink:
_________________
....special stereo system ....
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 18, 2010 22:51   

to już czytałem, hmm...może i pierścienie?
ale znowu głowice ściągać :shock: roverki tego nie lubią :razz:
 
 
 
BABEL 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 56
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Pią Lis 19, 2010 20:22   

Płynu nie ubywa? Oleju nie ubywa? Jak na biało i nie śmierdzi , i nie zmienia się barwa po dodaniu gazu to para wodna i nie ma się czym przejmować.
Dla świętego spokoju podjechać do jakiegoś zakładu montującego gaz na analizator spalin i będzie wiadomo.
Pierścienie raczej nie bo oleju nie ubywa i nie dymi na niebiesko lub czarno. Jkaby pierścienie puszczały to byś dolewał litrę oleju na 100,200 km.
 
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pią Lis 19, 2010 20:53   

teraz mniej kopci, może dlateog tak wczoraj bo czyściłem krokowca i przepustnice i coś może sobie przepalił, :wink:
 
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Pią Lis 19, 2010 23:15   

Jak w obrębie 2 metrów dym zanika to para wodna....jak leci dalej to pewnie olej
 
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 21, 2010 20:44   

dobra wszystko jasne
to jest para wodna, tak jak myślałem i tka jak Wy myśleliście, a dlaczego tak jest?
po prostu auto użytkuje na krótkich trasach i się skrapla później
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Czw Lis 18, 2010 02:40
kasjopea
Brak nowych postów [R220SD 97']zapala sie "check engine"-dlaczego?!
krzysztof_ns Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Sie 24, 2008 22:20
krzysztof_ns
Brak nowych postów [Rover 214] Jaka różnica pomiędzy "i", a "Si&
Magoot Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Sro Maj 25, 2011 22:22
adamsky
Brak nowych postów [214Si 97 r]Opony typu "run flat"jakie cisnienie?
Szpondu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pon Maj 25, 2009 20:59
DANTE79R
Brak nowych postów [R200] dziwne "pykanie" silnika podczas pracy
capsoft Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Maj 09, 2014 16:57
capsoft



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink