Wysłany: Sro Lis 24, 2010 23:29 [R45]Podłączenie do komputera w domowych warunkach?
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Mam możliwość skorzystania z kabla vag komander. Będzie on pasował. Ja ma gniazdo OBDII. Jakiego programu muszę użyć żeby zlikwidować błąd check engine?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lis 24, 2010 23:34, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 24, 2010 23:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ten kabel nie powinien zadziałać do naszych silników. Elm 327 powinien działać. Ale czy ktoś to sprawdzał? Mam i ja taki kabel od znajomego lecz nie sprawdzałem go. Jest taki polski program do diagnostyki ale zapomniałem nazwe
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Ostatnio zmieniony przez Alexi Czw Lis 25, 2010 08:51, w całości zmieniany 1 raz
Roverki szczególnie IDT w Roverku obsługują ISO9141-2 jedynie i takiego scannera trzeba szukać. Dla domowych warunków jak do tej pory znam tylko jeden co jest w miarę tani do kupienia to takie coś:
Kosztuje od 59-69€ i działa z naszymi idt. Da się odczytać błędy i inne jeszcze pomiary silnika. Wiem tylko ze było testowane z ich programem Freeware: OBD-II ScanMaster for mOByDic Freeware
Te kabelki Vag i inne rzeczy mogą jedynie działać z silnikami Benzyny w Roverku a z naszymi Dieslami jest trochę trudniej.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 13 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Pią Lis 26, 2010 14:39
Witam ja mam elm 327 i dzisiaj próbowałem się podłączyć do roverka i nici brak połączenia może program(pcmscan) nie ten albo ustawienia gniazda trzeba zmieniać. Zakupiłem do volvo s40 i działa a w roverku nie
Roverki szczególnie IDT w Roverku obsługują ISO9141-2 jedynie i takiego scannera trzeba szukać. Dla domowych warunków jak do tej pory znam tylko jeden co jest w miarę tani do kupienia to takie coś:
Kosztuje od 59-69€ i działa z naszymi idt. Da się odczytać błędy i inne jeszcze pomiary silnika. Wiem tylko ze było testowane z ich programem Freeware: OBD-II ScanMaster for mOByDic Freeware
Te kabelki Vag i inne rzeczy mogą jedynie działać z silnikami Benzyny w Roverku a z naszymi Dieslami jest trochę trudniej.
To teoretycznie interfejs z tej aukcji "http://moto.allegro.pl/interfejs-elm-327-euroscan-2010-usb-elm327-v1-4a-i1333574424.html " powinien się połączyć, tam jest napisane że obsługuje ISO9141-2
kurcze.... napisałem do nich maila czy będzie prądziła ta wtyczka z moim R45 idt.
zobaczymy czy odpiszą, a jak odpiszą i zapewnią że działa to kupię i zastrzegę sobie możliwość zwrotu
może będę szybszy od CULTUS`a to podziele się informacjami.
[ Dodano: Sro Gru 01, 2010 12:16 ]
niestety mój R45 z 2000r. nie jest zgodny z normą emisji spalin OBDII i nie będzie możliwe zdiagnozowanie tego samochodu.
Samochody zgodne z normą emisji spalin są zgodne z silnikami:
benzyna od 2002 do 2010
diesel od 2004 do 2010
diesel HDI, DCI, od 06.2005 do 2010
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum