Wysłany: Sro Lis 10, 2010 14:16 [R420] Komputer T4 w Warszawie lub okolicach
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam.
Może ktoś wie, gdzie w warszawie lub w okolicach za rozsądną cenę można podłączyć auto do T4. Ceny rzędu 200PLN za podłączenie to wg mnie stanowczo za dużo .
W moim Roverku nie ,można samemu wybłyskać błędów.
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Lis 18, 2010 14:05, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 10, 2010 14:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mirwin, A co chcesz odczytać w SD Szkoda zachodu po wiele informacji i tak się nie wyciągnie. Ten tym to najmniej awaryjny Jak tobie nic nie świeci z "check-engine" to nie ma co się głowic.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Właśnie, świeci sie "check engine". Czasami zapala sie po minucie, czasami po 20 sekundach. Nie wiem czego szukać. Mierzyłem oporność 1 wtryskiwacza i wyszło 120 ohm, podobno dobrze. Zapala ok, jeździ ok, przyspiesza też tak ok. Mogę tak jeździć ale mnie to frapuje co może być nie tak i w końcu żarówka w zegarach się spali od ciągłego świecenia. Prawdę mówiąc nie wiem czego i gdzie szukać.
Witam.
Odpinałem prze pływkę i nic sie nie zmienia.
Odpinałem 1 wtryskiwacz i tez bez zmian. (check zapala się)
Filtr paliwa wymieniałem 600km temu.
Jakby coś nie tak z czujnikiem wału to byłyby problemy z zapłonem lub nierówno by chodził, a tak nie jest. Sam nie wiem co z tym fantem począć.
A o który czujnik Ci chodzi, ten na deskę czy do kompa. Ten "na deskę" muszę wymienić, bo przestał pokazywać temperaturę. Ten do kompa jakby był walnięty (jak go sprawdzić?), to wiatrak na chłodnicy by się cały czas kręcił.
mirwin, I tutaj masz twój problem walnięty wtryskiwacz jest, bo powinien chodzi silnik jak traktor.
Ogólnie, po zapaleniu "check" silnik chodzi głośniej tak samo jak przy wypiętej wtyczce (może nie jak traktor ale zdecydowanie głośniej).
A gdzie taka wtyczkę dostać by ja wymienić?
mirwin, Możesz sam dorobić wtyczkę bo jest to tylko jedno Pinowa. Moze maja coś w jakimś sklepie motoryzacyjny. Tylko żeby była szczelna.
Czyli coś nie tak z wtryskiwaczem jest i autko jeździ w trybie awaryjnym Spróbuj z ta wtyczka jak nic nie da to wtryskiwacz do wymiany będzie.
Ale ona nie jest 1 pinowa (jest dwupinowa) i ma zabezpieczenia przed wypięciem z takim sprężystym drucikiem. Może spróbuję pomierzyć, czy nie ma gdzieś przebicia między wtyczką a komputerem. A jak to nic nie da to dam ten wtryskiwacz do sprawdzenia.
Panowie ale gdyby to była wtyczka to check paliłby się cały czas a on wg opisu po 20 sek. zaświeca się. W moim SD check zabłysnął kiedy zamarzło paliwo w filtrze, straszne było ździwko kiedy po 2km jazdy na -20 mrozie zapalił się check i autko zaczęło kuleć i w końcu zgasło a tu 20km do domku. Pierwsza myśl kabelki i kostki ale przepatrzyłem wszystko i nadal kulał. no i okazało się że paliwko zamarzło. koleszko sprawdź czy masz drożne przewody paliwowe.
_________________ Nie mogłem naprawić hamulców więc pogłośniłem klakson. KUPIĘ HAKA DO R200 GG8360883
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum