Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam,
Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, gdzie jest filtr paliwa w Roverku? Najlepiej jakieś zdjęcie ze strzałką.
A przy okazji, jak sprawnie i bez problemu wynienić taki filtr we własnym zakresie, tak, żeby się np. układ nie zapowietrzył?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 29, 2010 14:39, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 29, 2010 11:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Filtr umiejscowiony jest na ścianie grodziowej, na lewo od puszki z bezpiecznikami. Do wymiany potrzebne są dwa dobre klucze, trochę siły i czucia w rękach.
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Wto Lis 30, 2010 11:34
pioterpit napisał/a:
Czy po odkręceniu przyłączy spodziewać się jakiegoś dużego wycieku paliwa?
Wyleje się zawartość filtra tak z 50ml. Nie ma większych wycieków ani problemów z odpowietrzaniem jak w diesel-u. Składasz, skręcasz, zapalasz silnik i tyle.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio wymienialiśmy z kumplem. Chyba z 2 godziny nam to zajęło. Najpierw dolna zakrętka była tak zapieczona, że godzinę się z nią męczyliśmy, żeby filtra nie urwać. U mnie jest naćkane osprzętu od sekwencji i dostęp jest b. trudny (sam silnik 2.0 z osprzętem i klimą ledwo wchodzi pod tą machę Druga sprawa to że te przewody paliwowe są zupełnie sztywne i żeby to odpowiednio skręcić (precyzyjnie złapać gwint) trzeba odkręcić ten plastikowy koszyczek, w którym znajduje się filtr, przynajmniej w 420 Si.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum