Wysłany: Czw Maj 07, 2009 16:50 [R416] Dziwne zachowanie lampki kontrolnej ciśnienia oleju
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: wszystkie
Po wymianie oleju w silniku i filtra coś się dzieje z kontrolą lampki ciśnienia oleju,raz się pokazuje i nie gaśnie nawat jak przejadę nascie kilometrów,to znów gaśnie a nieraz przy rozruchu wcale się nie pokazuje.Zastanawiam się że może dlatego że olej wlałem półsyntetyk.
Ostatnio zmieniony przez szoso Sro Gru 22, 2010 19:28, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 07, 2009 16:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
kolego po mineralnym wlales polsyntetyk...nie wiem jaki twoj silnik ma przebieg ale to nie zbyt madre rozwiazanie,mam nadzieje ze tak jak pisal LECHOS , to tylko czujnik albo elektryka
kolego po mineralnym wlales polsyntetyk...nie wiem jaki twoj silnik ma przebieg ale to nie zbyt madre rozwiazanie,mam nadzieje ze tak jak pisal LECHOS , to tylko czujnik albo elektryka
nio to mozesz miec problemik tak jak pisałem wczesniej pompa olejowa mogła sie dotrzec(szybciej zużyć na minerale) i nadszedł jej czas, nie mówiąc już o tym ze półsyntetyk przepłukał Ci silnik z nagarów i innych swinstw ktore puki są na swoim miejscu spełniają zadanie uszczelniaczy-nie robi się takich rzeczy przynajmniej przy takim przebiegu.Ale wcale nie jest powiedziane ze to nie wina czujnika oby to było tylko to.
nio to mozesz miec problemik tak jak pisałem wczesniej pompa olejowa mogła sie dotrzec(szybciej zużyć na minerale) i nadszedł jej czas, nie mówiąc już o tym ze półsyntetyk przepłukał Ci silnik z nagarów i innych swinstw ktore puki są na swoim miejscu spełniają zadanie uszczelniaczy-nie robi się takich rzeczy przynajmniej przy takim przebiegu.Ale wcale nie jest powiedziane ze to nie wina czujnika oby to było tylko to.
Zlokalizowano lekki przeciek z czujnika ciśnienia oleju.Mam pytanie czy można jeszcze tydzień szaleć Roverkiem i czy zmienic olej na inny.
wypowiedzi kolegow na temat rodzaju oleju jest bledny. Nie raz zmienilem olej z minerala na polsyntetyk przy przebiegu od 160 do 250 tys tys i nie mialem zadnych problemow z cisnieniem.
to ze ty nie miałes problemów to nie znaczy ze mozna tak robic,,,jak myslisz skąd wziął mu sie wyciek pod czujnikiem oleju (nagar został wypłukany przez rzadszy olej) w zwiazku z tym w innych miejscach tez moze sie tak dziac..
lepiej zmien na minerał ...
Tka samo mi sie ludzie skarzą po wlaniu " motodoktora" ze olej cieknie z kazdej szczeliny i auto zaczęło kopcic na czarno -dokładnie ta sama diagnoza wypłukanie silnika oczywisty błąd
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum