możesz spróbować zaciagnac auto do jakiejś galerii handlowej z zamknietym garażem i łatwym wjazdem jeśli masz takową w łodzi ... auto postoi kilka h w wyższej temperaturze i powinno to pomóc niestety na mrozie farelka czy inny ogrzewacz raczej niewiele da farelka by coś dała jeśli auto dookoła by było uszczelnione, żeby sięzagrzał i zbiornik paliwa i przewody doprowadzające paliwo do silnika. A na przyszłosc to dolej trochę benzyny do ropy (ok 5%) i nie będziesz miał problemu z ropą w zimie A może jakiś mechanik pomoże ... po prostu powiedz mu, że ropa zamarzła i jak ma na noc wolny warsztat to niech Ci ogrzeje auto zapłacisz parę PLN ale auto uruchomisz
maciejkras, Ropa nie zamarza pprzy takich teraz temp. tylko wydziela się parafina jak jest letnia ropka
dolej najlepiej na pełny bak 5l benzyny i będziesz miał spokój. Ja bym teraz dola jakieś 3litry benzyny i poczekaj chwile oraz kupił od razu nowy filtr paliwa Musi puścić nie ma siły
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Sty 2006 Posty: 134 Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: Czw Gru 02, 2010 22:14
A czy to nie woda w ropie? Sprawdź filtr paliwa czy nie jest pełęn lodu (z wody). Keidy w zimie i jesienią jeździ się z prawie pustym bakiem to na ściankach baku skrapla się dużo wody od różnicy temperatur ciepłego paliwa i zimnego otoczenia. Jak się tak często jeździ to po jakimś czasie filtr paliwa jest pełen wody - doświadczyłęm. Od tej pory nie schodzę poniżej 0,5 baku od jesieni do wiosny.
ale jak już auto stoi to nie sądzę, zeby pomogła sama benzyna
dokładnie, 2 lata temu u mnie nic to nie dało absolutnie, po fakcie to ani dodatek nie zadziałał ani benzyna, trzeba było spuścić paliwo i wymienić filtr
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Sob Gru 04, 2010 18:40
...jak koledzy wyżej mówią, już to nie pomoże, musztarda po obiedzie lanie czegokolwiek do już zamarzniętego paliwa- przerobiłem to zeszłej zimy, jak już odtajało ( wystarczyło 0- +1 st. ) poszło 3l benzin na zbiornik i odpalił bez żadnych problemów. I staram się zimą nie schodzić poniżej połowy baku- wtedy mniejsza szansa, że mróz złapie paliwo.
I dziś się mi to przytrafiło Zatankowałem sobie wczoraj do pełna ropę w Polsce i dziś rano po nocy -16°C autko odpaliło ale dopiero po 4 razie bo non stop gasło
Ruszyłem na drogę a tu po 100m zero reakcji na gaz i po chwili wraca do normy i tak się 500m doczołgałem na stacje zalałem 2,5l paliwa bo więcej do baku nie weszło i puściło
Potem jak się silnik dobrze rozgrzał to i filtr paliwa był ciepławy troszkę miałem jeszcze 3 litry w kanistrze to się taki fajny majonez robił
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
A np od Opla Astry 1,7TD lub Opla Astry/Vectry C 2.0 DTI, podstawa filtra z podgrzewaczem, sam filtr wymienny kosztuje ok 18-20 zł, ja taki właśnie założyłem, czekam na mrozy żeby wypróbować, na razie podpiąłem bezpośrednio pod akumulator, docelowo mam zamiar podpiąć pod światła postojowe, ale to gdy znajdę trochę wolnego czasu. I to wszystko zasługa kolegi GRZYBEK82- to on natchnął mnie pomysłem, no i oczywiście fakt wytrącenia się w nocy z 1/2.12.2010 parafiny z ON- pomimo dodania depresatora i wymiany kilka dni wcześniej filtra paliwa FILTRON PP 838.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum