Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214] Dziwny problem z immo... raz otwiera a raz nie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214] Dziwny problem z immo... raz otwiera a raz nie
Autor Wiadomość
hepku 



Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 11
Skąd: Swidnica



Wysłany: Pią Gru 03, 2010 11:56   [R214] Dziwny problem z immo... raz otwiera a raz nie
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1997

witam kolegow i kolezanki
2 miechy temu moja zonka wybrala soebie autko roverka 214i dobry stan malo najechane udokumentowane wszystko pieknie ladnie az do nie dawna... kiedy to kochany immo raz sie rozlanczal a raz nie. opisowo idziesz do auta wciskasz otwarcie drzwi czerwona kropka na desce przestaje migac przekrecasz kluczyk i no wlasnie nic... totalne zero-.- ze strony technicznej w silniku wszystko ok... sprawdzalem po 2 razy-.- sam raz byla sobota to sobie znalazlem zabawe. nic trzeba pchnac zobaczymy odpalil-.- wracam stawiam pod domem zamykam i spac... rano wstaje otwieram pali o.O bez problemu i tak przez ten tydzien jezdzac nim wszedzie palil a pod domem nie -.- okazalo sie ze jak immo po jakims czasie sam sie wlancza po wylaczeniu potem nie wlancza sie poprawnie tzn nie pali ale jak go zamykasz to zawsze pali najgorsze jest to ze czasem jak jedziesz z psem na spacer to nie zdazysz psa wypuscic a on sie wlancza i juz wiesz ze musisz potem pchac zna ktos na to jakiegos trika da sie to jakos ominac? to jest troszke uciazliwe chwile za dlugo nie zamkniesz drzwi to potem nie odpalisz-.-
p.s. wiem ze podobnych tematow jest kilkanascie co najmniej ale nigdzie nie znalazlem albo i nie zrozumialem co trzeba zrobic :)
pozdrawiam i dziekuje
p.s.2 ile taki silniczek moze palic bo mi wciaga okolo 8-9 litrow przy spokojnej jezdzie bez gwaltownego przyspieszania i max 100km/h
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 03, 2010 17:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 03, 2010 11:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Gru 03, 2010 12:01   

Baterie w pilocie wymieniałeś ??
hepku napisał/a:
p.s.2 ile taki silniczek moze palic bo mi wciaga okolo 8-9 litrow przy spokojnej jezdzie bez gwaltownego przyspieszania i max 100km/h

Spalanie masz w normie. Te silniki tyle potrafią spalić w mieście, a i jeszcze taka pogoda teraz, więc nie masz się czym przejmować.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
hepku 



Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 11
Skąd: Swidnica



Wysłany: Pią Gru 03, 2010 12:05   

baterie nowe w pilotach lampka gasnie nawet po tym jak on sie sam aktywuje ale jak zrobi to sam juz nie odpala jak ja zamykam i potem otwieram to normalnie pali-.-
tyle pali zonce na trasie-.- w miescie to nie wiem ile...
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Gru 03, 2010 12:13   

hepku napisał/a:
tyle pali zonce na trasie-.- w miescie to nie wiem ile...

To trochę za dużo jak na trasie. :/ A jak mierzyłeś te spalanie ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
hepku 



Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 11
Skąd: Swidnica



Wysłany: Pią Gru 03, 2010 12:17   

lanie do pelna na jednej stacji tym samym pistoletem do odstrzelenia przejechanie trasy (okolo 120km) i dotankowania znowu do pelna tym samym pistoletem na tej samej stacji...
pisze 8-9 bo to zalezy od drogi ruchu itp-.- dokladnie wyszlo mi 8.6l trasa
ale spalanie mnie tak nie boli jak ten chory immo xD tu jest problem tankowac jeszcze moge ale czasem pchac to juz nie chce xD
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Gru 03, 2010 12:24   

hepku napisał/a:
zamykam i potem otwieram to normalnie pali
A nie padła Ci pętla od pasywnego immo? Jaki model pilota masz ?
 
 
hepku 



Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 11
Skąd: Swidnica



Wysłany: Pią Gru 03, 2010 14:52   

mam klucz i takie male 'pudeleczko' z tulu pisze
lukas 3tka key
mpt 1340
w.t. licence
exempt

nie wiem czy o to ci chodzilo
mam ten 4 cyfrowy numer * * * * tak ze powinno wszystko grac -.-
problem zaczol sie niedawno a z miesiac temu wymienialem baterie na nowe

kasjopea: usunęłam kod immo z posta.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 03, 2010 17:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Pią Gru 03, 2010 17:17   

hepku napisał/a:
nie wiem czy o to ci chodzilo
mam ten 4 cyfrowy numer * * * * tak ze powinno wszystko grac -.-
problem zaczol sie niedawno a z miesiac temu wymienialem baterie na nowe


Podajesz swój kod immo do publicznej wiadomości ?? To może tak jeszcze pin do karty bankomatowej ?? :mrgreen:

...a wracając do problemu, po wymianie baterii trzeba zsynchronizować pilota, otwierając i zamykając auto 4 razy z pilota oczywiście.

kasjopea: usunęłam kod immo z posta.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 03, 2010 17:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Gru 03, 2010 20:40   

hepku napisał/a:
mam klucz i takie male 'pudeleczko' z tulu pisze
lukas 3tka key
Raczej 3TXA :P
Jeżeli to jest oryginał, a nie dorabiany, to jest immo aktywne. 3TXB są pasywne.
Przy aktywnym, jeżeli jest długa przerwa (chyba 30 sek.) od otwarcia drzwi do włączenia zapłonu, to trzeba nacisnąć "otwieranie" na pilocie, żeby znowy odblokować immo.
Przy pasywnym nie ma tego problemu, wystarczy, że pilot jest w pobliżu stacyjki :]

Może to w tym jest problem, że za długo czekasz (żona) po otwarciu ??
 
 
hepku 



Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 11
Skąd: Swidnica



Wysłany: Sob Gru 04, 2010 16:04   

Jugol napisał/a:

...a wracając do problemu, po wymianie baterii trzeba zsynchronizować pilota, otwierając i zamykając auto 4 razy z pilota oczywiście.


czyli bo sie pogubilem
1 wymiana baterii
2 4 razy otwieram i zamykam auto z pilota
3 potem przy otwartych czy zamknietych drzwiach mam wciskac ten kod
(czy moze punkt 2 i3 zamienic)

pytam dla jasnosci, oglupialem troszke :D bo moze przez moj blad jest ta sytuacja

faktycznie mam 3txa a nie 3tka

Paul napisał/a:

Może to w tym jest problem, że za długo czekasz (żona) po otwarciu ??


mhh problem jest w tym ze jak nie zamkne drzwi on sie wlancza (po jakims czasie) a potem jak nawet zamykam i je otwieram z pilota (czyli wlanczam i wylanczam) to lampka gasnie wkladam ja (czy zona) kluczyk przekrecam ale nie odpala, mimo ze dioda nie mruga juz -.-

w chwili obecnej jak pilnuje tego zeby auto bylo zawsze szybko zamkniete nie mam tego problemu wylanczam je dopiero jak wypuszcze psa czy sie wypakuje tak aby ostatnia rzecza bylo zgaszenie i zamkniecie-.-

p.s. da sie w ogole jakos go wylaczyc najlepiej? tak aby centralny tylko chodzil?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Gru 04, 2010 16:20   

hepku napisał/a:
czyli bo sie pogubilem
1 wymiana baterii
2 4 razy otwieram i zamykam auto z pilota
3 potem przy otwartych czy zamknietych drzwiach mam wciskac ten kod
(czy moze punkt 2 i3 zamienic)

http://www.roverki.pl/zro...serii-400-.html
"Nacisnąć przycisk zamykania pilota przynajmniej czterokrotnie, co spowoduje jego ponowne zsynchronizowanie z systemem alarmowym. "

hepku napisał/a:
p.s. da sie w ogole jakos go wylaczyc najlepiej?

Jak posiadasz kod to tak. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
hepku 



Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 11
Skąd: Swidnica



Wysłany: Sob Gru 04, 2010 18:56   

nowe baterie nowe zgranie a problem jest nadal-.-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214 1.4S '97] Dziwny problem
Samochód zachowuje się jak gdyby miał padnięty akumulator i trzeba go odpalać na "kable"
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pią Lis 14, 2008 10:35
Brt
Brak nowych postów [R214] Dziwny problem SRS
kostekzmc Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sob Lip 12, 2014 15:23
robsson78
Brak nowych postów [R214 1.4Si 97r] problem z immo - silnik nie odpala
stapry Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sob Cze 06, 2009 08:14
sTERYD
Brak nowych postów [R214] Prędkościomierz - dziwny problem ?
Chopper23 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Paź 29, 2013 21:18
Chopper23
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R214] Prędkościomierz - dziwny problem
Chopper23 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Cze 13, 2013 15:16
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink