od 200 też nie podejdzie , zobacz czy od civica nie podejdzie.
Możliwe, tylko że prawdopodobnie złącze (wtyczka) jest inna, podobnie zresztą jak inna jest od modelu 200 - o ile się nie mylę.
Jeśli ktoś posiada informacje o tych silniczkach, proszę o podpowiedź.
z silniczkiem z civa jest tak - ksztalt silniczka jest ok, wtyczka jest ok, nie ok sa otwory montazowe - trzeba wiec w podstawie silnika ( blacha mocujaca ) robic nowe otwory
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Przerabiałem ostatnio temat ciężko kupić w rozsądnej cenie, ja dzwoniłem po ludziach co r400 rozsprzedawali na części (allegro) wkoncu znalazlem goscia co mi go sprzedał za 50zł z zewnatrz prawie nowka, w srodku tez cacy bo ladnie bzyczy.
Dzięki Saskey, chyba spróbuję w ten sposób. Większość chce ok. 200 zł za uzywany silniczek - trochę przeginka
Chyba od Rovera 45 jest identyczny, przynajmniej wizualnie.
Przerabiałem temat anglika, da się złożyć z dwóch dobry silnik.
W angliku jest inne mocowanie związane z komutatorem. pamiętam że płytkę ze szczotkami odwróciłem o do góry-nogami i coś przełożyłem z europejczyka i jest dobrze jeżdżę na nim 5 lat.
_________________ Tomasz 416 Lublin tel. 691508162
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum