Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Mam problem z zagrzaniem silnika bo temperatura co chwile spada na dół,a przedewszystkim strasznie ciężko się nagrzewa .Jak wymienic termostat bo podobno jest montowany gdzies na przewodzie .Prosze o szybką pomoc bo troche zimno jezdzic takim autkiem
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 07, 2010 10:16, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 06, 2010 15:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
kolego mozesz podac jakis inny link ze zdjeciemtermoststu bo tamta strona jest nieaktywna
I jeszcze jedno pisze sie ze trzeba wymienic termostat z obudowa a podobno sa dostepne normalnie bez ,podpowiedz cos
Montowany jest na przewodzie... jest między chłodnicą a silnikiem... pod rurami widocznymi po otwarciu maski... termostat jak pisał szoso420 tylko w obudowie i pewnie dlatego tani nie jest niestety...
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Gru 07, 2010 09:07
Trzeba pamiętać też o odpowiednim podpięciu króćców. Na pewno króciec pompy jest oznaczony podpisem (PUMP) i strzałką więc nie powinno być większego problemu.
No właśnie, czujnik od wskazań. Ja tez juz kupiłem termostat i okazało sie że to czujnik. Jak leci gorące powietrze z nawiewów a wskazówka od temperatury spadnie, to na pewno czujnik.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 27 Skąd: Gliwice - Wieruszów
Wysłany: Nie Kwi 13, 2014 20:57
to odkopie wykopaliska. Według tego co piszecie napis Pump i strzałka powinna iść do pompy. u mnie od kąd kupiłem ponad rok temu napis pump idzie na chłodnicę. pewnie bym dalej jezdził tak gdyby nie to ze mi waz dzis rozerwało. dziwne ze jedyny objaw to słabe grzanie w aucie ale wmówiłem sobie
ze ten typ tak ma.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum