Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam , mam problem ze wspomnianym modelem , przy ostatniej odwilży wjechałem w dość głęboką kałuże i zapalił mi się check engine, generalnie może przyczyna jest inna ale tylko to pamiętam z tamtej chwili , od tygodnia już świeci i generalnie nie wiem czy jest się czym przejmować. Jedyny dodatkowy objaw to troszkę dłużej kreci jak jest zimny , jak ciepły nie ma żadnego problemu, poza tym auto jeździ bez problemu , nie dusi się , nie trzęsie itp. wiec pomyślałem w pierwszej chwili ze może świece padły
Mam pytanie czy np. zużyte świece żarowe mogą być przyczyna zapalenia się check engine? albo czy przez ta kałuże mogla zamoknąć jakaś wtyczka? Generalnie wiem ze lepiej podjechać i podpiąć pod komputer ale niestety u mnie w mieście ciężko o takie rozwiązanie.
Z góry dziękuje za odp na moje pytanie ewentualnie czy można jeździć z check engine czy powinienem czym prędzej szukać komputera diagnostycznego.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 14, 2010 21:42, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 14, 2010 08:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wybłyskaj sobie błędy. Opis jak to zrobić znajdziesz na forum. Świece nie powodują zapalenia "Check". Może masz coś z wiązką od pompy. Najpierw wybłyskaj lub podjedź na komputer.
A u Ciebie w mieście nie ma serwisu Bosch? Powinni miec możliwość odczytania błedów.
Dzieki za pomoc podjade na bagienna , auto odstawilem na kilka godz w CH odrazu ale niestety nie bylo na parkingu takiej temp aby cokolwiek wyschlo co najwyzej wiecej wilgoci z roztopionego sniegu .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum