Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT-T] Piana w paliwie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT-T] Piana w paliwie
Autor Wiadomość
femoris 



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 16
Skąd: Radom

MG ZT-T

Wysłany: Czw Gru 30, 2010 13:42   [MG ZT-T] Piana w paliwie
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

eh - końcówka roku niezbyt miła.
Do wymiany czeka sprzęgło a znowu wyskoczył inny problem.

Otóż zatankowałem paliwo na SHELU we Wrocławiu (wylot drogi nr 8 na Warszawę - nie tankować!!!) i zaczęły się kłopoty. W trasie niby wszysko ok ale następnego dnia rano przy lekkim mrozie dupa z rozruchu.

Dolany niby dodatek STP ale i tak wytrąciła się parafina...
Wymieniłem filtr paliwa i generalnie da się go uruchomić ale wiesza się pompa paliwa przy aku i uruchomienie auta to czysta loteria. Poza tym pompa strasznie buczy - po ogarnięciu tematu na forum - wymiana.

Ale... chciałem spuścić tą trefną ropę (po wlałem na full), idpiąłem wężyk biegnący od pompy do filtra i uruchomiłem zapłon a tutaj niespodzianka - zamiast ładnego strumienia paliwa pełno piany i tak bez końca.

Moje pytanie jest takie - pomimo przeszukania forum nie znalazłem odpowiedzi:

Może wskazywać to na uszkodzoną pompę w baku - tylko czy chodzi o samą pompę czy może jest tam jakiś uszczelniacz, który mógł paść a pompę zostawić w spokoju?

Dodam że jeśli uda się auto uruchomić to wszystko jest ok - przyspieszenie jest, dojdzie do 190 km/h - więcej w tych warunkach nie odważyłem się testować.

Gdyby sie mocno zapowietrzał to czy nie byłoby problemów z osiągami? Nic z tego nie rozumiem :)

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Maj 21, 2011 21:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 30, 2010 13:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Gru 30, 2010 17:56   

femoris napisał/a:
Ale... chciałem spuścić tą trefną ropę (po wlałem na full), idpiąłem wężyk biegnący od pompy do filtra i uruchomiłem zapłon a tutaj niespodzianka - zamiast ładnego strumienia paliwa pełno piany i tak bez końca.
femoris napisał/a:
Może wskazywać to na uszkodzoną pompę w baku - tylko czy chodzi o samą pompę czy może jest tam jakiś uszczelniacz, który mógł paść a pompę zostawić w spokoju?
Ewidentnie pompa w baku. W pompie nie wymienisz żadnych elementów - tylko kompletna. Posprawdzaj jeszcze przewody paliwowe czy nie puszczają gdzieś i nie łapie powietrza po drodze do filtra.

http://forum.roverki.eu/v...p=494721#494721
 
 
femoris 



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 16
Skąd: Radom

MG ZT-T

Wysłany: Czw Gru 30, 2010 20:09   

Dzięki apples.
Czyli kupuję dwie pompki :( W komorze silnika sucho, nigdzie śladu ropy, więc raczej powietrze ze zbiornika. Dziwi mnie tylko to że było tyle piany przy full zatankowanym baku i żadnych różnic podczas jazdy...

Fajny początek roku - wymiana sprzęgła, wysprzęglika i obu pompek (filtra już nie liczę) :/

Ale i tak - wszystkiego dobrego w Nowym Roku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Po myciu piana aktywną pod kierownicą
PressionLife Rover serii 75, MG ZT 23 Sob Lut 13, 2016 22:13
PressionLife
Brak nowych postów [R75] Opiłki żelaza w paliwie
extreme007 Rover serii 75, MG ZT 20 Sro Lis 28, 2012 22:06
vrank



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink