Wysłany: Czw Gru 16, 2010 21:34 [220 Sdi] elektryczna nagrzewnica w R200 - możliwe ??
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Panowie czy ktokolwiek z Was zastanawial sie kiedys nad zamontowaniem elektrycznej nagrzewnicy w R serii 200? Bo gdyby tak znalazl i podlaczyl cos takiego za filtem kabinowym (choc jeszcze nie wiem ile tam miejsca) i zalozyl jakis wlacznik na desce zeby uzywac tego wtedy kiedy potrzebujemy - cos na zasadzie ogrzewania tylnej szyby wlaczmy a jak wylaczamy stacyjke znowy trzeba zalaczyc - to moze zdaloby to egzamin?????????
Co wy na to??? napewno sa miedzy nami jacys elektrycy - mechanicy. Podpowiedzcie cos bo chyba sie za to wezme bo mi zimno
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 16, 2010 21:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
eee prąd ciągnie, ale na zimno to takie coś wcale nie jest głupie .... masz od razu po odpaleniu powietrze na tyle ciepłe, żeby odmrozić szybę .... po rozgrzaniu silnika zbędne, ale w trakcie rozgrzewania .... podobna sprawa jak z podgrzewaczem cieczy chodzącej jeśli po rozgrzaniu silnika dalej słabo grzeje to proponuję zainwestowac w przepłukanie nagrzewnicy ... kolega zrobił i różnica była spora w ogrzewaniu wnętrza
[ Dodano: Czw Gru 16, 2010 22:45 ]
na allegro jest taki termowentylatorek z zegarem ... włącza się sam, żeby szybciej nagrzać wnętrze .... ale ryzyko jest, żeby później auto odpaliło
Pomysł ciekawy, ale nierealny. Trzeba by do tego użyć grzałki o mocy co najmniej 1KW (dla porównania w zwykłej suszarce do włosów grzałka ma moc około 1-1,5KW). Przy napięciu 12V to jest ogromny prąd, nawet rozrusznik ciągnie mniej. Trzeba byłoby ciągnąć kable grubości palca, a żeby zasilić tę grzałkę trzeba by chyba zainstalować elektrownie w bagażniku.
Nie wiem ile to prądu ciągnie bo nigdy nie mierzyłem, ale na pewno sporo bo kable dość grube idą. Efekt jest mizerny, zamiast bardzo zimnego leci średnio zimne powietrze, ale zawsze coś.
Jeżeli ktoś jeździ na krótkich trasach często gasząc auto to jest to świetny patent na zamordowanie akumulatora.
hmmm, wiem ze bracik w golfie II mail takie cos seryjnie montowane, fakt ze byla to benzyna, ale w przecierz ja mam mocniejszy aku wiec nie bedzie mi to nic zagrazac a tak
poza tym Remi55, co to znaczy wszystko jest sprawne
u mnie jak auto stoi to jest cieplutko silnik sie nagrzewa po 2 km i wskazowka idzie w gore ale w trasie przy predkosci jak na zewnatrz -10 to juz troszke inaczej
Fargo80, No to dziwne kurcze ja mam na odwrót ze na postoju dmucha ciepło a jak się jedzie to dopiero gorące powietrze leci. Przy ponad 160km/H czuć bardziej gorące powietrze niż np przy 140km/h
Pomysł nie jest zły nie o to mi chodzi Najlepiej to Webasto wsadzić ale to nie ty chyba o tym pisałeś bo już tyle wątków na temat takiego czegoś jest ze mi się miesza
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum