Wysłany: Czw Gru 09, 2010 15:08 [R25] klopot z przyspieszeniem
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam ! Posiadam rover streetwise 2.0 iTD z 2003r 101 ps ,czy to normalne , ze rozwija sie do 145km/h , turbina zostala wymieniana i fakt pieknie mruczy co w nim moze byc ? Mam go od roku i jak mialem 2.000 obrotów to powiedzmy ze mnial tego kopa a od tygodnia jest cos z nim nie tak bo nie czuc mocy . Siedzialem u kumpla w R25 i tak smiga ze hohoho . pomóżcie
Ostatnio zmieniony przez sasza92 Czw Gru 09, 2010 15:39, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 09, 2010 15:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Gru 09, 2010 15:19
Odepnij wtyczkę od przepływomierza, jeśli po tym zabiegu wszystko wróci do normy to znaczy, że to jego wina, w takim wypadku najpierw rozbieramy przepławkę w celu wyczyszczenia wkładu w benzynie ekstrakcyjnej, a jeśli nie pomoże to kupujemy przepływkę boscha od astry/fiata(dokładne oznaczenia można znaleźć na forum) i przekładamy sam wkład(marne kilkaset złotych oszczędności, a cieszy).
Coś ty ,normalnie wkreca sie do 5.000 a jak mu daje w pedal na biegach to czuje jak bym mnial z 70 konikow i zadna rewelka ...
[ Dodano: Czw Gru 09, 2010 15:52 ]
tyle ze od samego poczatku czyli od roku jak go mam on nie ma az takiego kopa a teraz to wogole obsiadl mi,nie kopci nic dziwnego nie wydaje,obroty w normie
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Czw Gru 09, 2010 16:31
...bo te 4200 obr. to już jest końcówka jego możliwości i nie poczujesz wciśnięcia w fotel, ale pręd.max. którą osiągasz jest ewidentnie za mała A jaki masz przebieg
127.000 km , drazni mnie ta predkosc bo jak mam 130 to albo redukuje na 4 albo daje spokój bo wiem ze nie dam rady akurat ta wada jest od samego pocztaku kupna samochodu
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Gru 10, 2010 10:24
Jedyne co mi po głowie chodzi to spróbować pod kompa roverkowego się podłączyć Jest szansa że coś wykaże, chociaż, jeśli się check engine nie pali to dziwne...
Może jest jakaś minimalna nieszczelność w układzie paliwowym i do pompy może dochodzi paliwo z powietrzem co znacznie zmniejsza moc samochodu... Sam przerabiałem ten problem u siebie i aby wykryć taką usterkę najlepiej będzie założyć tuż przed pompą paliwową przeźroczysty wężyk i przy pracującym silniku można sprawdzić czy niema baniek powietrza w paliwie. Inna możliwa przyczyna to nieszczelność węży od IC ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum