Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1998
Pozwoliłem sobie założyć ten temat bo wczoraj w tym temacie http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=16784
okazało sie że jestem prawdopodobnie jedynym posiadaczem tego silnika w R 400 na tym forum.Jeżeli ma ktoś jakieś informacje lub katalog części do tego silnika to piszcie bo mam spory problem.Później wkleję zdjęcia slnika.
Jeszcze raz podaje dla autentycznośći VIN SARRTMWPNXD367192
W danych technicznych na tej stronie http://www.roverki.pl/cha...techniczne.html powinno być napisane że ten silnik występował w R 400.
Ostatnio zmieniony przez tom125 Pią Gru 24, 2010 09:11, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 24, 2010 09:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ale jajca, taki silnik w tej budzie? straszne rzeczy...powiedz lepiej jak sie tym jezdzi? Czy sie w ogole da. Ja przy swoim troche marudze, chcialoby sie wiecej, ale jak widze zdecie z pod Twojej maski to az mi glupio, ze psiocze
Jestes the only one
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ale jajca, taki silnik w tej budzie? straszne rzeczy...powiedz lepiej jak sie tym jezdzi? Czy sie w ogole da. Ja przy swoim troche marudze, chcialoby sie wiecej, ale jak widze zdecie z pod Twojej maski to az mi glupio, ze psiocze
Jestes the only one
Mam tam zamontowany gaz zwykły.Powiem ci tak 150-160 tym leciałem ale wiecej nie da rady.Auto zostalo zakupione we Włoszech gosc był zapisany w jakims klubie amochodowym ale musze sie jescze tego dokładnie z papierów doczytać.Ogólnie daje rade na wtrysku wielopunktowym.Sam sie dziwie ze nigdzie nie moge znaleść info na temat tego silnika w R400.Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez tom125 Sob Gru 25, 2010 08:47, w całości zmieniany 3 razy
Jeżeli chodzi o części to polecam http://katalog.fota.pl/Katalog/. Najtaniej na Podlasiu. A jak w innych rejonach to nie wiem. Pozdrawiam i życze Wesołych Świąt
_________________ Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
Czyli tak wychodzi na to że mam typowy silnik od R214 a nie typowy od R400.I teraz kupując czesci do silnika musze mówić że chce do R214 a do zawieszenia i całej karoserii do R400.A ten silnik wyraźnie występował w tym aucie.Tylko ciekawe jak duża seria poszła z tym silnikiem.Musiało tego dużo nie być skoro nigdzie nie ma wzmianki i w moim mieście w żadnym sklepie motoryzacyjnym w kompach z częściami tego nie mają.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tylko ciekawe jak duża seria poszła z tym silnikiem.Musiało tego dużo nie być skoro nigdzie nie ma wzmianki i w moim mieście w żadnym sklepie motoryzacyjnym w kompach z częściami tego nie mają.
według wikipedii to przez okres 2 lat korzystali z tego silnika w R400
przecież w RAVE jest w dziale dla R400 "K8 suplement"
jest to rzadkość, ale się zdarzyło wyprodukować takie auta, a większość części (oprócz tych związanych z iloscią wałków rozrządu i kształtem głowicy) pasuje od wersji 16V
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum