Wysłany: Pon Sie 24, 2015 14:59 [R75] problem z odpalaniem
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam,po porannym odpaleniu zblokowalo mi silnik,wiec zakrecilem jeszcze raz i to samo,dopiero za trzecim razem odpalil i zaczal dymic dosc mocno na bialo,po rozgrzaniu silnika dym z tlumika albo znika kompletnie albo minimalnie poddymia,niedawno wymienialem 2x uszczelke z nowego typu za stary wzmacniana,czyzby znowu padla i zalewa cylinder plynem chlodniczym?
Dziś chciałem odpalić silnik i du.pa,nawet nie zakręcił,więc wykręciłem świece żeby go przedmuchać i ku mojemu zdziwieniu z 4 cylindra wywaliło ojej z płynem jak z fontanny,tego silnika nie mam zamiaru już rozpaławiać bo szkoda już złotówek na niego,szukalem silnika w okolicy i jest jesna opcja za 1800zł szukając dalej znalazłem rover 25 1.8 VVC za 2tyś tylko czy swap to P&P czy trzeba coś żeżbić
hgf
Ten typ tak ma.
Co do 1.8vvc to chyba nie warto bo za mało Nm w dolnym zakresie obrotów i nie wiem jak że sterowaniem tego silnika by było w 75.
P&P to swap na 1.8 turbo, nawet skrzyni nie trzeba zmieniać.
Przeczytaj mój temat o zmianie silnika tam jest wszystko opisane.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Jutro jade ogladac tego rover'a 25 okazalo sie ze to nie 1.8vvc tylko wychodzi na to ze to 1.8t bo koles po rozmowie tel. Mowi ze ma 150km tylko nie wie jak wyglada turbo w automacie,tak ze reszte gratow pogonie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum