Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.3 Rok produkcji: 1997
witam mam do kupienia roverka 623 z gazem w automacie 1997 r z tego co słyszałem w tych silnikach pękały głowice po przebiegu około 200tys km czy to jest prawda i czy miał ktoś jakieś doświadczenia z tym problemem proszę o info!!!
czy automatyczne skrzynie w tych autkach są produkowane przez rovera czy przez honde jak wygląda kwestia trwałości tych skrzyń biegów???
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 08, 2010 19:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
słyszałem w tych silnikach pękały głowice po przebiegu około 200tys km czy to jest prawda i czy miał ktoś jakieś doświadczenia z tym problemem proszę o info
A ile z tego co słyszałeś było udokumentowanych przypadków. Moim zdaniem (a miałem z dwoma takimi silnikami do czynienia to są tylko szczątkowe przypadki złego traktowania silnika wyolbrzymione i chyba sporo przesadzone. To że h23 jest podatny na złe traktowanie ci powie każdy, ale że równo przy 200tys. głowica ma pęknąć to raczej jakieś "urban legends". Ale niech się lepiej wypowiedzą Ci co takimi jeżdżą/jeździli (mayson/maciej i pozostali)
2.3 to bardzo dobry silnik, naszego sprzedaliśmy przy przebiegu 280 000km i motor nas nigdy nie zawiódł, jakby się trafiła taka 623 w dobrym stanie to bym chętnie przygarnął jako dupowóz, świetne auto
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Przy okolo 200kkm trzeba zmienic chlodnice, bo lubia padac i jezeli wlasnie w pore sie nie ogarniesz to mozesz przegrzac takie auto i w wyniku tego peka glowica.
Nie jezdzilem 623 w automacie, ale slyszalem (od uzytkownika nowki z salonu), ze nie za dobrze wybiera biegi.
Jechalem z kolega Tricky i nie powiem, zeby jakos specjalnie przyspieszal w porownaniu z manualem. Jednak niech sie wypowiedza posiadacze, ktorzy jezdzili innymi automatami.
Jezeli chodzi o 623 w manualu to powiem, ze bardzo dobry silnik, ladnie mruczy, nie trzeba go wcale krecic, jak 620. Jak w 623 walnela mi panewka i sie przesiadlem z powrotem do 620i to wydawalo mi sie jakbym jezdzil maluchem, tylko, ze 2.0 chodzilo ciszej niz 2.3
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
2,3 przebieg 256.000km, żadnych pękniętych głowic. Automat Hondy dobrze wybiera biegi i nie czuć, że je zmienia - nie jest mułowaty. Oczywiście tak powinien działać sprawny automat. Jeśli szarpie, to zapewne jest do wymiany filtr, a to wiąże się ze sporymi kosztami (filtr, wyjęcie skrzyni, rozebranie, zamontowanie).
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum