Wysłany: Wto Sty 04, 2011 10:47 [ freelander ] alarm sam się włącza !
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
witam kolegów mam taki problem że od 3 dni włącza się sam alarm , po zamknięciu auta pilotem przez kilkanaście minut jest ok a po chwili alarm sam się włącza . Doczytałem że zamknięcie pilotem uzbraja się alarm całkowicie to znaczy że działa również sensor ruchu wewnątrz kabiny i możliwe że ten sensor szwankuje , zainstalowany jest po środku dachu pod podsufitką pierwsza prośba żeby go odłączyć muszę zdjąć lub uchylić podsufitkę , jeśli już ktoś to robił to proszę o rady od czego zacząć , gdzie są zatrzaski i tym podobne mocowania . Wykorzystując awarie możliwe że zdecyduje się na wymiane szyberdachu kupiłem już z uszkodzonym , i teraz druga prośba ponieważ nie wiem jak otwiera się szyberdach czy tylko lekko ( około 7 cm )bo tylko tak mi się otwierał a po jakimś czasie się zablokował i trzeba było na siłę zamknąć , czy też przesuwa się do tyłu całkowicie , prosze kogoś kto ma w 100% sprawny szyberdach o wypowiedź lub jeszcze lepiej fotki otwartego na max szyberdachu patrząc na aukcje na alegro nie znalazłem freelka z otwartym szyberdachem tylko właśnie tak lekko uchylony . Proszę o wypowiedzi w tych dwóch sprawach Pozdrawiam Freelander 1.8 rok 2000 5 D
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 04, 2011 10:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
amik, po południu mogę opisć demontaż podsufitki - mam to już za sobą , szyber działa w dwóch pozycjach: uchylony do góry lub odsunięty do tyłu. Fotek niestety brak bo mój umarł po wakacjach.
[ Dodano: Wto Sty 04, 2011 19:59 ]
ok. to zaczynamy
1 osłony przeciwsłoneczne i "rączki"
2 osłony słupków przednich - mocowane na zatrzaski-odchylić od góry i stosunkowo mocno pociągnąć (cztery zatrzaski ...chyba)
3 osłony słupków środkowych składają się z dwóch części :górna (90% słupka) - 6 zatrzasków na jedną, demontaż podobnie j.w., dolna dwie śrubki przy listwach progowych nie pamiętam czy jest konieczność demontażu dolnej części.
4 uszcelki drzwi też trzymają podsufitkę
5 bagażnik - musisz zdjąć najpierw uszczelkę tylnej klapy
6 "boczki" bagażnika - te plastikowe uchwyty do mocowania bagażu jednocześnie mocują boczki - obrucić o 90* i wyjąć, cuś mi się kojaży że należy jeszcze odkręcić mocowanie pasów L/P, na linii łączenia boczków bagażnika z plastikami tylnych okien są zatrzaski (?) ostrożnie można wyjąć boczki.
7 Plastiki tylnych okien - trzy śruby na dole + zatrzaski - chyba 7
8 Lampy ośw. kabiny
9 plastikowa ramka na podsufitce wokól szyberdachu
uff, to chyba wszystko jak znajdę to postaram się wrzucić pare screenów z Rave
witam napisze jak ma się sprawa z alarmem , według mnie powodem samo włączania się alarmu była wilgoć ( ponieważ czujnik był bardzo mokry wręcz zwisały krople wody ), po zdjęciu listwy przy szyberdachu można wystarczająco odchylić podsufitkę aby dojść rękom do czujnika ruchu który jest zamontowany właśnie za szyberdachem . Wypiąłem kostke (przewód ) z tego czujnika i teraz mogę zamknąć pilotem i alarm się nie uruchamia sam . Autko w dalszym ciągu jest zabezpieczone bo nadal działa nie działa tylko czujnik ruchu w wewnątrz auta . To tak jak by kiedyś miał taki problem z alarmem znajdę troszkę czasu to zrobię fotkę i wstawię Pozdrawiam p.s. dziękuje kolego @charlee opis ja zdemontować podsufitkę na pewno mi się przyda bo przy wymianie szyberdachu będę już wiedział jak się do tego zabrać Pozdrawiam jak by ktoś mógł przetłumaczyć co mądrego o tym pisze http://www.myfreelander.c.../elecprobs4.htm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum