Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam wszystkich...
mam problem ostatnio przy tych mrozach przymarzly mi drzwi i urwalem klamke w tylnych drzwiach ... przytrafilo sie moze juz komus cos takiego ... moze w jakis sposob kleil klamke od srodka .... ja narazie nic z tym nie robie bo jak zaczne rozbierac drzwi to przy tych mrozach pewnie popekaja plstikowe zatrzaski ale chcem sie dowiedziec czy jest to do zrobienie czy trzeba szukac nowej klamki ... dodam ze polamaly sie te plastkikowe zatrzaski w ktorej zatopiona jest okragla sruba ... dzieki za pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 04, 2011 21:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam wszystkich...
mam problem ostatnio przy tych mrozach przymarzly mi drzwi i urwalem klamke w tylnych drzwiach ... przytrafilo sie moze juz komus cos takiego ... moze w jakis sposob kleil klamke od srodka .... ja narazie nic z tym nie robie bo jak zaczne rozbierac drzwi to przy tych mrozach pewnie popekaja plstikowe zatrzaski ale chcem sie dowiedziec czy jest to do zrobienie czy trzeba szukac nowej klamki ... dodam ze polamaly sie te plastkikowe zatrzaski w ktorej zatopiona jest okragla sruba ... dzieki za pomoc
trza zakleic porzadnie najlepiej klejem 2 skladnikowym i powinno trzymac ja tak zrobilem z klamka kierowcy a tylna tez na mnie czeka ale to bede robil jak bede zakladal elektryke szybek tylnych
fajnie .... to ciesze sie ze jest tam mozliwosc sklejenie tego ... no wlasnie patrzylem na necie za tymi klamkami o ok 50 zl trzeba dac + przesylka ... a jeszcze trzeba trafic w kolor jak to uzywka
dzieki za pomoc
Polecam tę żywicę. Należy ja skleić wtapiając jakieś kawałki szmatek wtedy lepiej się trzyma. I przede wszystkim nie żałować żywicy. UWAGA! Żywica jest dosyć zadka i trzeba ją nanosić kilkoma warstwami. Warstwa żywicy - szmatka, żywica - szmatka itd. Mam zrobione tym i zdaje się że lepiej funkcjonuje niż te które robione nie były bo trzeba przyznać te część spartolili przy robieniu Jest zdecydowanie za delikatna.
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Mam juz dwie sklejone klamki, klej dwuskladnikowy jak najbardziej sie nadaje, ale lepiej poxipol bo jest gestszy. Trzeba tylko z tego plastikowego kawalka co sie oderwal z klamki wygobyc metalowa tulejke. Wpasowac ja w miejsce gdzie powinna byc (zwykle zostaje troche starego plastiku zeby znalezc dokladna pozycje i klej nakladac na ta tulejke warstwami po trochu tak zeby odbudowac ten plastik co ja otaczal. Tak najlepiej. Skleisz tylko plastik z plastikiem to sie urwie z czasem . Moje trzymaja juz ponad 3 lata. Pozdr.
[ Dodano: Sro Sty 05, 2011 19:33 ]
alexi napisał/a:
Należy ja skleić wtapiając jakieś kawałki szmatek wtedy lepiej się trzyma
Ja wzialem miedziane "nitki" z kabla elektrysznego ,takie "zbrojenie" zrobilem.
[ Dodano: Sro Sty 05, 2011 19:35 ]
alexi napisał/a:
Mam zrobione tym i zdaje się że lepiej funkcjonuje niż te które robione nie były bo trzeba przyznać te część spartolili przy robieniu Jest zdecydowanie za delikatna.
Zgadza sie mi pekla pierwsza to jeszcze na gwarancji wymienili, ale lakier srednio dobrali to druga skleilem i zaraz potem ta nowa ,wymieniona
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum