Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Spadek mocy czy to przepływomierz
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Spadek mocy czy to przepływomierz
Autor Wiadomość
pitt 




Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 20
Skąd: zgorzelec



  Wysłany: Pon Sty 10, 2011 19:50   [R620] Spadek mocy czy to przepływomierz
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

witam mam problem z moca w swoim roverku 620 to znaczy auto ledwie ciagnie stało sie to nagle wczesniej wszystko ok no jezeli mowa o tym dizelku to wiadomo rakieta to nie jest ale zeby na 4tym biegu ledwie 80 poleciec i to max pedal gazu w podlodze i nic ktos powiedziałmi zebym sprawdzil przepływomierz co o tym sadzicie czekam na sugestie pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 10, 2011 19:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 10, 2011 19:53   

Przepływomierz w tym silniku steruje tylko zaworem EGR.
Na początek sprawdź szczelność przewodów od intercoolera. Jeżeli występuje jakaś nieszczelność, dziury itp. to będziesz miał właśnie duży spadek mocy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pitt 




Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 20
Skąd: zgorzelec



Wysłany: Pon Sty 10, 2011 19:56   

przewody sprawdzilem sa szczelne ale zauwarzylem tez ze cos cichutko swista a wczesniej nie swistało
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 10, 2011 20:00   

A puchną po dodaniu gazu ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pitt 




Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 20
Skąd: zgorzelec



Wysłany: Pon Sty 10, 2011 20:08   

no tak powiem ci ze nie bardzo puchna to znaczy obia sie troche twardsze ale chyba za mało tak mi sie wydaje
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 10, 2011 20:14   

Trzymając je mocno, po dodaniu gazu (ok. 2500-3000obr/min) powinny "rozprostować" Ci dłoń. Chyba jednak jest nieszczelność, gdzieś koło turbiny, stąd ten świst.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pitt 




Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 20
Skąd: zgorzelec



Wysłany: Pon Sty 10, 2011 20:38   

sprawdze jutro wszystko jeszcze raz i da znac narazie dzieki
 
 
rami1000 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 147
Skąd: sierpc



Wysłany: Pon Sty 10, 2011 22:43   

max 80 to mało i bez turbiny, ja miałem coś podobnego i okazał sie to filtr paliwa po wizycie na statoil:) dziś wymieniłem i wszystko wróciło do normy. Co do turbo to niemusi być nieszczelność u mnie wąż nie puchł a nawet zasysał się winny był filtr powietrza.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] dziwny spadek mocy
fenomen1717 Rover serii 600, Honda Accord 7 Wto Cze 06, 2017 16:47
Kam971
Brak nowych postów [R620] Spadek mocy po naprawie pompy
marcin002 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Lut 10, 2010 20:16
czapaja
Brak nowych postów [R620] Spadek mocy pow. 4000 tyś. obrotów
tworek Rover serii 600, Honda Accord 2 Czw Maj 31, 2007 09:27
MaReK
Brak nowych postów [R600] Spadek mocy i muł
euronymous Rover serii 600, Honda Accord 15 Pon Lip 06, 2009 21:20
Fargo80
Brak nowych postów [R600] Spadek mocy na wysokich obrotach
marcin0s Rover serii 600, Honda Accord 17 Wto Lis 04, 2008 11:39
marcin0s



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink