Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Potężny dylemat
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Potężny dylemat
Autor Wiadomość
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Sob Lis 03, 2012 22:08   [R200] Potężny dylemat

Witam, jak w temacie mam dylemat jakiego nigdy w żuciu nie miałem mianowicie chodzi o to że moim silniczku 1.4 103km zdało by się powymieniać uszczelki od góry do dołu, pompę wody oraz rozrząd, wszystko by było ok lecz już ta moc silnika mnie najzwyczajniej nie satysfakcjonuje, marzy mi się silnik z MG ZR 160, chciał bym też układ hamulcowy z tego modelu, bodykit, alusy itp itd lecz nie chciał bym tracic mojego ukochanego roverka cały dylemat polega na tym czy sprzedać roverka i dozbierać na MG ZR 160 choć jak wiadomo ciężko o dobry stan więc i tak trzeba by było robić silnik dlatego też pomyślałem żeby znaleźć jakiegoś tanią rozbitą zr'ke do remontu i po prostu przeswapowac silnik ( oczywiście go wyremontować) oraz przeswapować hamulce pozabierać alusy, bodykit o ile będzie cały (nie wykluczam samochodu rozbitego) a pozostałe części posprzedawać. Dodam też że nie będę płacił za robociznę ponieważ będę robił to sam z teściem który jest dobrym mechanikiem.

Bardzo proszę mi doradzić i rozwiać moje wątpliwości co by taniej mnie wyniosło kupienie zr i wyremontowanie jej czy kupienie za grosze rozbitej zr'ki i przeswapowanie części do mojego roverka .

Dzięki pozdro.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 03, 2012 22:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Lis 03, 2012 22:47   

gdybym był na twoim miejscu kupiłbym ZR i zrobił dla siebie bo blachy w 200 na bank nie masz w 100% zdrowej, za dużo miejsc korozji jest w tym aucie. ZR będzie na pewno mniej zmęczony jak R200 no i prościej go potem odsprzedać a koszt remontu ten sam. Jedynie jak kupiłbyś angola i z niego swapował to mogło by się opłacać pod warunkiem że tanio kupisz.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Lis 04, 2012 02:52   

nie opłaca sie :) koszta i tak sie porobią duże a ZR-a idzie kupić w dobrym stanie tylko trzeba szukać i w allegro nie szukać od najniższych cen :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 04, 2012 10:31   

Jestem tego samego zdani, co koledzy wyżej.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 04, 2012 15:21   

jrdarus1, już ktoś podjął się takiego swapa i możesz sam ocenić opłacalność:
http://www.roverki.pl/zro...0-problemy.html
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
KNA 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 201
Skąd: Złocieniec

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 04, 2012 16:18   

Również uważam, że bardziej opłacalny jest zakup ZR-a niż przerabianie 200-ki. Raz, że swap wydaje mi się, że wyjdzie dużo droższy jeżeli zsumować wartość twojego auta, zakup dawcy i do tego robocizna, zakup alusów, lakierowanie nowego body itd. Dwa, włożysz w to ogrom pracy i serca, więc przy ewentualnej sprzedaży będzie Ci ciężko wystawić go za cenę rynkową, a nikt niestety nie doceni pasji i tego co zrobiłeś, a nawet znając życie będą się dopatrywać jakiejś powypadkowości.
_________________
KNA - R200
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 04, 2012 16:31   

Czyli już wiesz co robić albo raczej czego nie robić :)

Ale jakbyś wsadził 1.8T z R75/ZT to myślę że byłoby ciekawiej :) Pod względem finansowym rzecz jasna żaden swap nie jest opłacalny ale pod względem całej reszty i posiadanie jedynego w swoim rodzaju auta to już inna bajka :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Lis 04, 2012 23:32   

Na dzień dzisiejszy i raczej tak zrobię po prostu sprzedam mojego kochanego roverka i wezmę sporo nadgodzin aby szybko zarobić na ZR z 2005r to chyba będzie najlepsze rozwiązanie :) a potem najzwyczajniej go odremontuje jak będzie taka potrzeba i zacznę dodatkowe mody typu kubełki, przyciemniane szyby itp itd.

Edit: Chyba że wygram we wtorek w totka no to niestety ale przerzucę się na jakieś subaru i pare innych cacek :P a swojego roverka bym wymuskał tak że ho ho
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 05, 2012 00:48   

jrdarus1 napisał/a:
przerzucę się na jakieś subaru

Widzę przywiązałeś się do awaryjnej uszczelki pod głowicą :D
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Pon Lis 05, 2012 10:04   

brkzzz napisał/a:
jrdarus1 napisał/a:
przerzucę się na jakieś subaru

Widzę przywiązałeś się do awaryjnej uszczelki pod głowicą :D
Jak się zepsuje to kupie nowy :P a co tam bedzie mnie stać :)
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Lis 06, 2012 11:54   

Cytat:
jrdarus1 napisał/a:
przerzucę się na jakieś subaru

Widzę przywiązałeś się do awaryjnej uszczelki pod głowicą
_________________

oj sorka ale w subaru problematyczny jest tylko jeden silnik 2.5 T, te 2.0t i wszystkie inne dają radę nie to co w r gdzie cała seria daje :dupa: ;-)
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 06, 2012 12:52   

bociannielot napisał/a:
oj sorka ale w subaru problematyczny jest tylko jeden silnik 2.5 T, te 2.0t i wszystkie inne dają radę nie to co w r gdzie cała seria daje :dupa: ;-)

1.8T z k-serii jakoś turbo wytrzymuje :mrgreen:
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Lis 06, 2012 13:16   

ADI-mistrzu, mało ich na forum, może jednak nie jest tak różowo :lol:
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 06, 2012 13:26   

bociannielot napisał/a:
ADI-mistrzu, mało ich na forum, może jednak nie jest tak różowo :lol:

:bezradny:

Chodź sam fakt że jednak jest tam turbo by klasyfikowało ta jednostkę na wytrzymalszą.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Lis 06, 2012 13:39   

Niekoniecznie, wiem że sam silnik przejął land rover po upadku rovera i przeprojektował znacząco uszczelkę co świadczy o tym że za różowo nie było :D BTW - w subaru był błąd konstrukcyjny 2.0 rozwiercono do 2,5 - stąd problemy :D ale jak ktoś chce ten silnik do upalania to da się go zrobić ale po prostu lepiej kupić 2.0 :D może nie lepiej ale taniej :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] 1,4 16V
m35sie2 Tuning mechaniczny 1 Nie Gru 15, 2013 10:36
greg-si
Brak nowych postów [R200 98r.] 2.5 pod maską 200 ?
Dk-san Tuning mechaniczny 4 Pon Sie 06, 2012 12:04
Dk-san
Brak nowych postów R200 MG-POWER
NFSU9 Tuning mechaniczny 12 Pon Paź 12, 2009 12:36
tian
Brak nowych postów r200 14 8v tlumik
sekns Tuning mechaniczny 6 Czw Sie 18, 2011 10:12
sekns
Brak nowych postów [R200/25/ZR] Hamulce na tył.
Krzysi3k Tuning mechaniczny 26 Czw Mar 24, 2011 01:01
maniaq



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink