Wysłany: Sob Sty 15, 2011 17:07 [r400] zasada działania pompy paliwa
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
witam.....
mam nietypowy problem i potrzebuje odpowiedzi.
a więc;
w moim roverku spaliła się pompa paliwa i kupiłem od lanosa bo jest taka sama tyle że tańsza(dziwne) wkładając tą pompe zalewam zbiorniczek w którym ona się znajduje i wkladam to do zbiornika głownego. auto odpala ale po jakis 5 minutach rover gaśnie i pompa się zapowietrza i ewidentnie słychac że sie zapowietrza i musze ponownie zalać ten zbiornik paliwem żeby znów chodził pare minut. pomóżcie. czy to moze być wina pompy?? czy jakąś inna zasade dzialania ma choć jest identyczna?? czy da się może jakoś to przerobić??
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 17:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a może pompa wypija paliwo ze zbiorniczka i potem ciągnie na sucho. nie ma on jakiegoś krućca żeby wężyk do niego podłączyć.A tak z ciekawości jakie są numery seryjne tej pompy od lanosa co kupiłeś?
ona po wytworzeniu ciśnienia paliwa w przewodach powinna wpompowywac paliwo takze do tego zbiornika a tak nie jest. ona ma dwa kanały ssące to znaczy jeden wychodzi do głownego zbiornika a drugi jest w tym zbiorniczku (co pompa sie znajduje) i on początkowo pobiera paliwo do wytworzenia ciśnienia w przewodach(np. po wymianie pompy gdy są przewody puste "bez ciśnienia") a po wytworzeniu ciśnienia zamiast ciągnąć paliwo to zwraca, a zaczyna ciągnąć z głównego. taki dziwny proces.. wcześniejsza pompa tak właśniie pracowała a ta ni hu hu. a co do włoskich inżynierów to czemu sądzisz że mogli maczac łapki w roverku???? ale najbardziej mi się rozchodzi o to czy ta pompa od lanosa może różnic sie funkcjami pompowania niz ta od roverka?? nr. pompy od lanos; 76297 a od R; erj197. na allegro niby to są te same pompy tylko numery producenta się różnią.
____________
a żeby podłączyć jakiś przewód to nie ma żadnych możliwości
____________
a może ktoś miał taką sytuacje w swoim roverku???
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 22:11
Czy jesteś pewien?? Bo ja akurat mam nexie 1.5 i tam pompka jest po prostu w bak wrkecana i ciagnie na sztywno cały czas, nie posiada żadnyhc udziwnień
A mi sie wydaje ze kolega kunusek1, kupil jeden z tych tanszych wkladow pompki paliwa ktore daja ok 1 bar cisnienia. Bylo juz o tym na forum. Ciekaw jestem jakiej firmy byl ten wklad i ile kosztowal bo porzadna czesc na allegro kosztuje 200-250zl.
kunusek1 napisał/a:
wkładając tą pompe zalewam zbiorniczek w którym ona się znajduje i wkladam to do zbiornika głownego.
To by sie nawet zgadzalo ,dopuki ciagnie z tego zbiorniczka , poziom wokol popmy jest wysoki i ma latwiej, potem nie ma sily pociagnac ze zbiornika. Poza tym jak wymienialem pompe w R25 to zadnego zbiorniczka wokol pompy nie zalewalem.Pozdr.
hvil [Usunięty]
Wysłany: Nie Sty 16, 2011 22:44
kunusek1, mam taka jak pokazales, wkrecana do baku od gory, i kosztowal zamiennik ok 70zł ale oczywiscie nie pasowal do stelaze i trzeba bylo ciac:) ale dziala, i nie ma tam zadnych udziwnien.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum