Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] LPG SEKWENCJA STAG, PROSZE O POMOC W REGULACJI
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] LPG SEKWENCJA STAG, PROSZE O POMOC W REGULACJI
Autor Wiadomość
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 19, 2011 15:05   [R200] LPG SEKWENCJA STAG, PROSZE O POMOC W REGULACJI
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997

Witam widziałem gdzieś temat kiedyś na forum o regulacji gazu tak aby szarpanie zmniejszyć do minimum, ktoś bawił się mapami i zmniejszył czas wtrysku z tego co pamiętam, posiadam kabelek do STAG 300 i program AC GAS. Może ktoś coś podpowie, może screeny jakieś? I mam zamiar sam wymienić listwę wtryskową jeśli ktoś wie jak trzeba ją ustawić to proszę o podpowiedzi, podobno trzeba ją wyregulować po 1k km?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 19, 2011 15:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 19, 2011 16:05   

poszukaj posty użytkownika sobrus.

[ Dodano: Sro Sty 19, 2011 16:05 ]
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=55174
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 19, 2011 17:50   

dzieki

[ Dodano: Sro Sty 19, 2011 16:16 ]
poprosiłem sobrusa o pomoc, zamierzam zmienić listwę wtryskową w nastepnym tygodniu z jej regulacją itp. instalacje mam na sterowniku STAG 4. W tym temacie wszystko będę opisywał to może i poradnik jakiś wyjdzie i się komuś przyda

[ Dodano: Sro Sty 19, 2011 17:50 ]
a i jeszcze jedno kolega który pracuje w zakładzie gdzie LPG zakladaja cały czas namawia mnie na listwe firmy OMVL co myślicie? http://moto.allegro.pl/no...1410287109.html
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 19, 2011 18:53   

"Listwa OMVL jest naprawdę bardzo dobrą listwą i wytrzymałą. Nie rozkalibrowuje się a żywotność jakieś 100tys km. Wystarczy regularnie jakieś co 20-30tys km je rozebrać , wymyć nitro i wymienić ewentualnie oringi (3X1 mm - kosz ok.35gr). Wydajnością jest lepsza od Valteka a trochę słabsza od magic jetów"

[ Dodano: Sro Sty 19, 2011 18:53 ]
"Listwa OMVL jest naprawdę bardzo dobrą listwą i wytrzymałą. Nie rozkalibrowuje się a żywotność jakieś 100tys km. Wystarczy regularnie jakieś co 20-30tys km je rozebrać , wymyć nitro i wymienić ewentualnie oringi (3X1 mm - kosz ok.35gr). Wydajnością jest lepsza od Valteka a trochę słabsza od magic jetów"
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 19, 2011 19:10   

no ale właśnie na forum się zarejestrowałem LPG i tam stanowczo odradzają MAGIC JETY właśnie, mówią że OMVL to świetny kompromis cena/jakość a każdy na MJ tam wrzuca
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 19, 2011 19:26   

xD to nie wiem. ja 31 tys bez żadnych problemów.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Sty 19, 2011 21:58   

Ja miałem Valteki, spalał 15 litrów na setkę. Zmieniłem na MJ - wciąż nie było dobrze.
Ale ostatnio wyregulował mi instalacje jakiś magik z firmy TransWag w Lublinie (stacja Shell na Łęczyńskiej to właśnie ich stacja) i samochód nie do poznania.
Instalacja Zenit+MJ+Tomasetto Alaska. Mocy ma więcej (subiektywnie jak na Pb), nic nie szarpie i nie dławi go.
I najlepsze że spalił mi 10 litrów na setkę po mieście, choć grzałem go na postoju ....

Wniosek z tego że nawet taki prosty zestaw wystarczy jeżeli gazownik jest dobry,

MJ to dobre i tanie wtryskiwacze, o OMVL nic nie słyszałem. Może są lepsze od MJ, ale po prostu nie wiem... Na allegro przy tych wtryskach nie podają żadnych danych technicznych jak przy MJ.

Wydaje mi sie ze powinno sie patrzyć przede wszystkim na prędkość. Półsekwencja wymaga bardzo szybkich wtryskiwaczy, żeby było OK. Jeżeli miałbym do wyboru szybsze lub trwalsze to pewnie wziąłbym szybsze (ale też nie do przesady, jak sie rozsypią po 10 tys jak żółte valteki to żaden interes ;) ).
Wydajność w zasadzie sie nie liczy, nawet MJ są sporo za mocne jak na K-serie (60-70KM na wtrysk).

Instalacja STAG4 powinna w zupełności wystarczyć, jeżeli nawet Zenit daje rade. Znajdz tylko dobrego gazownika, bo ja mam Roverka od lipca 2009 i dopiero od miesiąca jeździ jak trzeba... (a instalacja w zasadzie bez zmian od roku, kiedy zmieniłem wtryski).
Po zmianie pomęcz gazownika żeby wyciął dotryski.

Na koniec zrób np mały test polegający na gwałtownym, acz niewielkim wciskaniu gazu na postoju (tak żeby dobiło do ok 2-3 tys obrotów). Nie powinno go zadławiać, a z tym miałem największy problem. I wiele osób ma. Ja na szczęście już nie... :mrgreen:
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 19, 2011 22:21   

a nie kojarzysz jak mapy wtrysków powinny wyglądać? tu screen moich, ale już na forum lpg rozmawiałem, zamówie listwe OMVLa, sam ją zmienie zrobie foto relacje kabel i oprogramowanie mam i sam będę modził by następnym podać mapy it. na "tacy" żeby było jak najlepiej, dopiero wróciłem własnie z testów, bawie sie mapami i sprawdzam jak jest najlepiej, ale na padniętej listwie to za dużo nie da się poustawiać
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 07:34   

Niestety nie, to znaczy wiem jak wyglądały przed regulacją przez magika, ale wtedy do niczego sie nie nadawały. Nie mam laptopa, żeby sprawdzić jak wyglądają teraz :(

Ponadto zenita programuje sie inaczej niż staga. Np w stagu trzeba wycinać dotryski do ~1,8ms - w zenicie jest do tego odpowiednia funkcja. A po ręcznym wycięciu jak w stagu silnik mi po prostu bez przerwy gasł....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 1.4 97r ] HGF prosze o pomoc
polecani mechanicy na podkarpaciu
zapal Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Sty 21, 2009 11:11
zapal
Brak nowych postów [R200] Proszę o pomoc z radiem.
Pamatilia Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Sty 03, 2014 19:09
komoss
Brak nowych postów [R200]Licznik prosze o pomoc
jamex19 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Nie Wrz 11, 2011 12:37
leszczu
Brak nowych postów [R200 1.6Si 97r]Prosze o pomoc nadmuch rover 200
PAWELOOO Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Nie Mar 14, 2010 17:41
Kali_JG



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink