Jak w temacie co powiecie na jego temat ? cena jest ok ? warto po niego jechać? jak spisuje sie rover z LPG ? Jednym słowem poradźcie czy warto i ile może palić ?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 11, 2011 23:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Lut 12, 2011 10:06
A wierzysz w ten przebieg? Mnie niepokoją te fotki robione z daleka, może ktoś miał coś do ukrycia? zresztą już ukrył przebieg . Jak masz niedaleko obejrzeć można, ale nie wiem czy ta cena/ wyposażenie są aż tak rewelacyjne.
zarzeka się ze przebieg oryginalny- że można sprawdzić całe auto na stacji diagnostycznej.
W ogóle nie wiem co myśleć o Roverach- nie znam tej marki nie wiem czego mogę spodziewać się po takim aucie
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Lut 12, 2011 11:55
oldsoul napisał/a:
zarzeka się ze przebieg oryginalny- że można sprawdzić całe auto na stacji diagnostycznej.
może być, ale bywa że w stacji diagnostycznej kolesia znaja bo miejscowy . Ogólnie musiałbyś pojechać zobaczyć, sprawdź np czy płyn w zbiorniczku nie ma śladów oleju, czy na bagnecie od oleju nie ma śladów od "majonezu" co by mieć pewność że uszczelka pod głowicą nie siedzi . Poza tym jak masz kogoś znajomego co się zna na autach to weź ze sobą niech pomoże w oględzinach .
Przeczytałem tamten poradnik, jednak ciągle mam wątpliwości co do zakupu auta tej marki, jak wypadają częsci eksploatacyjne ? ile gazu może palić taki Rover ? Szukam dla siebie autka dośc ekonomicznego przynam sie bez bicia, że szukałem astry 1.4 16v. Ale taki Rover wydaje sie być fajną alternatywą. Wyjdzie mnie duzo drożej ?
Części są dostępne bez problemu, silniki te były montowane w naszych polonezach i niema problemu z częściami do nich to dlaczego niby do Rovera ma być?
Spalanie, to średnio tak 7/8l na 100 wychodzi, chodź ja mam 6.5l/100km (benzyna, nie mam gazu).
Astra z silnikiem 16V to błąd, nie polecam. Już bezpieczniej kupić 8 zaworową jednostkę, ale będziesz miał mniej koników i mono wtrysk. Do tego pewnie pordzewiały, gorsze zabezpieczenie antykorozyjne mają.
Nasze Rovery odobno są cynkowane, nie całościowo (podobno 70%), ale nie wiem ile w tym prawny, fakt faktem rdza słabo się łapie więc jest to możliwe.
Przebieg mało realny, mój ma prawie 150tys a był kupiony w Polskim salonie koło warszawy i jestem drugim właścicielem wiec ja akurat pewność mam.
A że za granicą ktoś przejechał 100tys w ciągu tylu lat.... mało realne.
Nie wiem co więcej napisać... może pytaj, postaram się odpowiedzieć.
Widze, że mogłbyś mi wiele pomóc- może podałbyś jakiś namiar poza forum ? było by łatwiej zadać kilka pytań- możesz podać mi gg na pw ? Był bym wdzieczny
No ok, mowisz że części są dostępne ale jeszcze pojawia się pytanie czy bede musiał je często kupować ( czy auto jest bezawaryjne ), i czy są dużo droższe od części popularnych aut niemieckich ( opel, VW ).
No i ja mam na oku Rovera z gazem- jak te fury znoszą gaz i na co zwracac uwage przy kupnie Roverka z gazem ? ktorej generacji powinien być taki gaz i jakie spalanie powinno być tego gazu optymalne ?
Jestem uczniem i potrzebuje autka ekonomicznego i bezawaryjnego- na ile Rover spełnia te wymagania ?
No i czy mechanicy nie mają problemów z naprawą Roverów ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum