Wysłany: Sob Lut 19, 2011 11:40 [R 216 97"] Czy mam zablokowany imo??
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
Witam mam problem z moim R 216 auto dość długo stało praktycznie 4 miesiące. Wczoraj wyjąłem aku do ładowania bo chciałem dziś trochę pojeździć rano włożyłem auto odpaliło zrobiłem rundkę wokół bloku zgasiłem i już drugi raz nie odpalił:( auto otwiera się i zamyka z pilota kontrolka alarmu działa chyba poprawnie natomiast po przekręceniu kluczyka słychać tylko takie dziwne cykanie a auto nie odpala Co to jest czy to zablokowany imob.. czy może coś innego proszę o pomoc od razu mowie ze nie mam drugiego kompletu kluczyk pilot ani kodu do imo.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 19, 2011 11:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
znów udało mi się go na chwile odpalić przejechałem kawałek i zaczęły się dziwne rzeczy dziać obrotomierz nagle spadał do zera, gasło radio prędkościomierz też nagle pokazywał prędkosć zero i znów wracał coś jak by zwariowała elektryka co wy o tym sądzicie?? Auto teraz stoi pod blokiem kilka ulic dalej i nie mogę go odpalić znów działa pilot świeca kontrolki a auto nie odpala po przekręceniu słychać tylko takie pstrykaniea rozrusznik ani drgnie, robiłęm już chyba wszystko synchronizowałem pilota odpinałem akumulator i nic pomóżcie
Witam mam problem z moim R 216 auto dość długo stało praktycznie 4 miesiące.
Skoro auto stało tyle czasu nie uruchamiane, to akumulator padł na amen i ładowanie go na niewiele pomoże. Spróbuj podłączyć inny (dobry) i zobacz czy się poprawi.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Co do akumulatora-to ja nie jezdzilem przez 3 miesiace Roverkiem wiec zabralem go do domu i raz w miesiacu podladowywalem.Jak auto stoi tyle czasu to podobno akumulator nie moze byc na zimnie
Jesli slyszysz tykanie to moze sprobuj za chwile i z dodawaniem gazu-mi kiedys tak pomoglo tylko nie w Roverze.
Prostownik pokazuje Ci jeden czy najwyzsza wartosc ?
czy podczas "tykania" pokazuja Ci sie kontrolki ?
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
i zaczęły się dziwne rzeczy dziać obrotomierz nagle spadał do zera, gasło radio prędkościomierz też nagle pokazywał prędkosć zero i znów wracał coś jak by zwariowała elektryka co wy o tym sądzicie??
Miałem takie same objawy jak regulator napięcie w alternatorze padał. Kontrolka ładowania raz świeciła raz nie, aż zaczęła świecić się ciągle. Wykręciłem alternator zaniosłem do speca, wymienił i chodzi jak ta lala.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum