Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400 1.6 1998] Naprawa HGF - gdzie w Lublinie? Mam i ja ;)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400 1.6 1998] Naprawa HGF - gdzie w Lublinie? Mam i ja ;)
Autor Wiadomość
Squid 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 167
Skąd: Łęczna

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 05, 2011 14:26   [R400 1.6 1998] Naprawa HGF - gdzie w Lublinie? Mam i ja ;)
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

Mam pytanie jak w temacie - gdzie w Lublinie bądź okolicach można wymienić uszczelkę pod głowicą wraz ze wszystkimi towarzyszącemu temu zabiegowi czynnościami? Bez chałtury i zbytniego zdzierstwa ;) Zapewne niektórzy roverkowicze już są po tym zabiegu i mogliby jakiś zakład/firmę/mechanika polecić, ewentualnie odradzić ;)
Co do samego HGF to olej zaczął się mieszać z płynem już jakiś czas temu ale co 1,500 km płukanie zbiorniczka chwilowo pomagało. "Pałka się przegła" jak płyn zaczął pojawiać się w oleju - ślady masełka pod korkiem oleju i na bagnecie, dodatkowo po niewielkim przebiegu pod korkiem oleju skraplał się słodkawy płyn - Petrygo ;) Na razie zapewne dałoby się jeździć dalej ale nie chce czekać aż płyny całkowicie się wymieszają.
Z góry dzięki za wszelkie info.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Mar 05, 2011 14:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Mar 11, 2011 11:16   

Ja wymieniałem w zakładzie AUTO-TOM na ulicy Gospodarczej 36, ale to było jeszcze w 2009 roku. Wyniosło mi ok 800zł z płukaniem układu. Oddałem samochód i tyle, nic więcej mnie nie obchodziło ;)
Zdzierstwa jak widać nie było, części nowe, śruby nowe, głowica planowana i sprawdzona pod kątem pęknięć (ewentualnie mogą ją nawet pospawać). K-Serii ani Roverków się nie boją.

Jak mam problem z silnikiem to zawsze tam daje, poprawiali mi też rozrząd bo po wymianie w innym zakładzie wył jak potępieniec :)
Ostatnio zmieniony przez sobrus Pią Mar 11, 2011 11:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pią Mar 11, 2011 11:23   

Pan Tomasz Palak obecnie na Inżynierskiej działający pewnie by Ci i to zrobił ale o to trzeba Zgreda pytać, napewno na Wierzchowiskach Ci to zrobią, ale czy tanio - musisz sam ocenic. ja tam robiłem uszczelke w mazdzie (w roverze jesszcze mnie nie dopadlo to) i pomagali mi przy kilku wymianach silnika.
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Mar 11, 2011 11:26   

Hvil dobrze pisze, w Wierzchowiskach jest dobry Roverkowy zakład, ale to trochę daleko i trzeba mieć czym sie tam doturlać :)
 
 
merh 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: Lubartów



Wysłany: Pią Mar 11, 2011 18:45   

gdyby to jeszcze było skomplikowane... kazdy zakład mechaniczny bez zadnego problemu zrobi to w góra 3 dni (wliczajac sprawdzenie głowicy) koszt sprawdzenia i planowania to ok 100zł,robocizna przecietnie 300zł,uszczelka,śruby,uszczelka pod pokrywe i simeringi na wałki pewnie jakies 300 zł) rozrząd,jesli jest jeszcze w miare nowy-zostawiamy,jesli ma do przeltania z 20tys,to warto przy okazji wymienić,to nic nie kosztuje. chyba ze ktoś mało kilometrów robi rocznie,to zrobi sobie za rok,albo dwa lata. to tak z mojej strony wyglada.mecze te tematy na codzien.obecnie volvo po zerwanym pasku :/ klient zwlakał z wymianą,bo "jeszcze ma 7tys do przejezdzenia na tym rozrządzie". a teraz jak sie zamknie w 1000zł to bedzie zadowolony.a zapewne sie nie zmiesci. takze na rozrządzie i olejach nie oszczędzamy!
 
 
 
Squid 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 167
Skąd: Łęczna

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 11, 2011 19:02   

Dzięki za info, jestem umówiony na za tydzień u mechanika pod Łęczną. Kolejka do niego spora bo robi sam i ludzie na niego nie narzekają. Roverki i silniki serii K też nie są mu obce, części jego i cena "normalna". Rozrząd z pompą wymieniany 12k km temu więc nie dotykam. Jak to wszytko ostatecznie wyjdzie dam znać w temacie.
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pią Mar 11, 2011 21:46   

co wy z tym wywyższaniem serii K jako nie wiadomo co??

SILNIK JAK KAŻDY INNY!!!!!!!
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 11, 2011 22:15   

naprawialem wielokrotnie hgf w roverku i jakos dawalem rade. w tej chwili robie uszczelke w mercedesie w202, jest tam zwykly silnik 2,0 16V i powiem ze jest 3 razy wiecej roboty jak w silniku rovera!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [400Di 1998] wycieki z układu chłodzenia? gdzie szukać.
luki_pj Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pią Paź 29, 2010 14:18
admmic
Brak nowych postów [R400]Naprawa podsufitówki
piotr15147 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Mar 03, 2015 23:35
sTERYD
Brak nowych postów [R400] Naprawa rozrusznika - ile?
Pawson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Gru 15, 2008 21:59
Gość
Brak nowych postów [R400 SDI 1998] zapowietrza się?
damiansz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 78 Nie Kwi 22, 2012 11:00
pgrad
Brak nowych postów [R400]Naprawa zawieszenia rover 414
Heron Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sro Sie 24, 2016 22:44
Heron



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink