System MEMS3 to ten z silnikow seri K po zmianie modeli z 200,400 na 25,45,75. Starszy MEMS ,konkretnie komputer rozni sie zasadniczo juz nawet tym ze ma wewnetrznie wbudowany czujnik podcisnienia. MEMS3 potrzebyje sygnalu z czujnika walka rozrzadu, ktorego nie ma w starszym systemie (bo jest aparat zaplonowy ktorego nie ma w nowszym ststemie ) ,to samo ze sterowaniem cewkami itd. Wiec sie rozni. Mam schematy jak bardzo potrzebujesz. Pozdr.
PHJOWI, dzięki za info zaraz odpalam Galletto i wgram mu wsad od mojego z OBD II a przy okazji Immo wywale.
Pozdr.
[ Dodano: Sob Kwi 07, 2012 18:01 ]
Witam!
Odgrzeję trochę kotleta, ale może kogoś to zainteresuje.
PHJOWI, niestety nie masz racji. Sprawdziłem, że komputery bez EOBD różnią się od tych z nim. Różnice elektroniczne są kosmetyczne, ale wgranie wsadu z wersji z OBD powoduje brak reakcji pompy paliwa, a po powrocie do wsadu oryginalnego wszystko wraca do normy.
Po świętach zamieszczę zdjęcia wnętrza komputerów z i bez EOBD wraz z zaznaczeniem różnic.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum