Wysłany: Pią Lut 18, 2011 01:02 [R416] Wszyscy maja HGF-a, mam i ja :D
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
Witajcie
Dzis sie wzialem za wymiane roleczki paska klinowego alternatora bo szumi, co sie okazalo tansza rolka z Intercarsa nie pasuje o kant d mozna ja rozbic i w kacie depresji ot zerknalem pod koreczek...maselko hehej
teraz to mam humor ale wiadomo jaka byla moja pierwsza reakcja...oprocz epitetow, ktorych wam oszczedze to nie wiedzialem czy stac czy usiasc...
No nic mialem wydac na wiosne na wykorzenienie rudej z nadkoli i lakierowanie blotnika a pojdize calosc na HGFa oh yeah!
Podejrzewam, ze moge doradzac sie odnosnie wymiany uszczelki, jako, ze planuje wykonac to wszystko sam, wiec prosze adminostwo o ewentualne przeniesienie tematu do dzialu usterek R 400
Pozdro dla wszystkich
PS jednak kazdego to czeka, predzej czy pozniej, mnie po 2 latach dopadlo 170 tys przebiegu i dwie uszczelki uwalone!
[ Dodano: Pią Lut 18, 2011 01:02 ]
Co mysliscie o takim zestawie?
nie, to uszczelka dwuwarstwowa. Stary typ ma widoczne ścieżki silikonowe i uszczelka jest jedna w komplecie. Stary typ jest w tym zestawie:
http://allegro.pl/uszczel...1464961219.html
acz reszta uszczelek jest od 8V.
Jeszcze do zestawu uszczelek proponowałbym zestaw pasek-napinacz rozrządu
Jak potrzebujesz narzędzia, czy coś to daj znać
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Jeśli to masełko jest pod korkiem wlewu oleju i mało jeździsz ostatnio, to nie musi być HGF.
właśnie!! masełko pod korkiem o tej porze ma praktycznie każdy kto jeżdzi/jeździł na krótkich dystansach! jeździj dalej i obserwuj olej i plyn, jesli to faktycznie HGF to w niedlugim czasie wyjdzie i sie potwierdzi.
że tak powiem-dokładnie. nawet nie probuj sie tego czepiać.kontroluj tylko poziom płynu i oleju. jesli faktycznie miesza,to bedziesz to widzial na bagnecie i w zbiorniczku(choć zalezy jak sie trafi).jesli nie kopci na biało,to narazie obserwuj.wykrec swiece i zajzyj do cylindrów.przyswieć sobie jasną diodą na przewodzie.jesli komora spalania nie wyglada jak z fabryki(czyste alu) to mozesz byc spokojny.swiece tez maja wtedy biały kolor.
Dokładnie zrób tak jak pisze merh, w moim przypadku 3 cylinder wyglądał jak z fabryki i odpalał nierówno, do tego doszedł biały dymek. Pewnego ranka zablokowało tłoka i już rozrusznik nie ukręcił. Jestem świeżo po wymianie uszczelki i dokończeniu głowicy.
w kacie depresji ot zerknalem pod koreczek...maselko hehej
Hmm, tak tak. Teraz mozesz sie poczuc jak prawdziwy "Roverowicz" .Pierwsza milosc , pierwszy raz , pierwszy HGF ...takie rzeczy pamieta sie cale zycie.Pozdr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum