Forum Klubu ROVERki.pl :: [R623 Automat] Jaki rozmiar klocków hamulcowych?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R623 Automat] Jaki rozmiar klocków hamulcowych?
Autor Wiadomość
Brutal 



Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 9
Skąd: UK



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 10:48   [R623 Automat] Jaki rozmiar klocków hamulcowych?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.3 Rok produkcji: 1994

Witam, chciałbym się poradzić a nie jestem zorientowany, chcę wymienić klocki hamulcowe z przodu ale nie wiem jakie powinienem kupić, nie chodzi o markę, tylko o rozmiar klocków, czy powinny to być takie jak te? http://www.tomateam.pl/sk...amulcowy&c=1449 pytam bo gdzieś słyszałem że są różne rozmiary

Szerokość: 148,7mm.
Wysokość: 57,7mm.
Grubość: 17,5mm.

oraz

Szerokość: 148,7mm.
Wysokość: 52,5mm.
Grubość: 17,5mm.

To które są właściwe?

Z góry dziękuję za odp.

Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 21, 2011 10:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 12:58   

Do 623 potrzebujesz tych wiekszych.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Brutal 



Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 9
Skąd: UK



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 13:04   

A jest jakaś różnica jeśli chodzi o zaciski np Lucas czy Akebono? bo z tego co się orientuję to mam system Lucas, czy są te same klocki?
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 13:12   

Tego nie wiem, ale jezeli chcesz zamowic np. w TomaTeam to Tomi na pewno Ci wysle to czego potrzebujesz. Wydaje mi sie, ze i tak jest jeden rodzaj klockow do 623, ale glowy sobie nie dam uciac.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Brutal 



Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 9
Skąd: UK



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 13:45   

Dzięki za pomoc, wygląda na to że te mniejsze są do wersji USDM Accord'a 2.2 itp chyba, tam też są tarcze 282mm tylko powierzchnia cierna jest mniejsza i klocki przez to też, ale nie jestem pewien.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 13:48   

Ogolnie mniejsze sa do 2.0 manual i 1.8 manual.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
TrAViShOn 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 349
Skąd: 3MiA100



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 13:58   

Podłączę się pod temat, gdyż zamierzam wymienić z przodu tarcze i klocki. Znalazłem następującą aukcję:
http://allegro.pl/klocki-...1443849063.html
i prosiłbym o potwierdzenie, czy takowe do turboklekota'97 będą dobre... Jeśli ktoś wie coś o jakości w/w części, również prosiłbym o wyrażenie swojego zdania.
Czytałem na forum, że przy wymianie tarcz warto również od razu machnąć łożyska, które co prawda u mnie nie hałasują, więc zastanawiam się czy jest sens... :hm:
Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam.
_________________
'Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.' Lew Tołstoj
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 14:44   

Łożyska zdecydowanie warto, a nawet praktycznie trzeba, gdyz zeby zdjac tarcze trzeba zdjac piaste, a wtedy zostaje nam bieznia od lozyska i trzeba ja zdjac mlotkiem. Po zdjeciu bieżni i złożeniu wszystkiego od nowa lozysko szybko sie wysypie.
Łozyska w TomaTeam kosztuja kolo 180zl za sztuke, ale naprawde polecam, bo zrobilem na nich wieeeeele kilometrow.
Warto tez zainwestowac w dobre tarcze, bo te slabsze maja tendencje do giecia sie, warto rowniez kupic "miekkie" klocki, aby wlasnie nie pogiely szybko tarcz.

Jezeli chodzi o diesla to glowy sobie nie dam uciac, ale zdaje sie, ze rowniez sa takie samo klocki jak 623, ale to jeszcze sprawdze.

[ Dodano: Pon Lut 21, 2011 14:42 ]
Zdaje sie, ze te same, przynajmniej wg. katalogu InterCars sa to te same klocki.

[ Dodano: Pon Lut 21, 2011 14:44 ]
Jezeli chodzi o aukcje to rozmiar wydaje wie byc dobry, tylko firmy tarcz bym nie polecal, u mnie sie pogiely po 2000km
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
TrAViShOn 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 349
Skąd: 3MiA100



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 16:39   

Dzięki Perez, za wyczerpującą odpowiedź, należy się pomógł :!:
(którego niestety nie dam rady)
Czyli daję se spokój z tą japońszczyzną i zamawiam komplet w TOMATEAM.

:ok2: DziĘkÓwA :hejka:
_________________
'Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.' Lew Tołstoj
 
 
tomason 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 156
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 21:42   

TrAViShOn, mi te klocki strasznie piszcza ;/
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Lut 22, 2011 03:09   

Wrzuce jeszcze male sprostowanie w dieslach sa mniejsze tarcze, a co za tym idzie i klocki!
TrAViShOn, niezamaco ;) miedzy innymi od tego tu jestesmy, a niezaleznie jakie masz tarcze to Tomi wybierze Ci ladny komplet i doradzi, ktore dobre :)
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Nie Lut 27, 2011 20:21   

Brutal napisał/a:
A jest jakaś różnica jeśli chodzi o zaciski np Lucas czy Akebono? bo z tego co się orientuję to mam system Lucas, czy są te same klocki?

R600/Accord mają system akebono.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
TrAViShOn 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 349
Skąd: 3MiA100



Wysłany: Pon Mar 07, 2011 09:36   

Witam,
Zamówiłem u TOMIEGO tarcze i klocki TRW plus w/w łożyska i przy okazji filtry. Wszystko odpowiednio dobrane (fakt do diesel'a mniejsze tarcze i klocki Perez), koszt zadowalający, myślałem że wyjdzie więcej...
Jeszcze nie zakładałem, także nie wiem jak to wygląda od strony eksploatacyjnej, mam jednak nadzieję, że będzie spoko.
Dziękuję za pomoc.
_________________
'Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.' Lew Tołstoj
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620Si] Podkładka klocków hamulcowych???
Kosa Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Sty 17, 2013 17:26
szoso
Brak nowych postów [R623] Problem z wymianą tarcz hamulcowych
hosse210283 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Sie 21, 2009 19:16
Brt
Brak nowych postów [R623] Jaki olej? Problem z ubytkiem oleju.
czester501 Rover serii 600, Honda Accord 7 Sob Sty 02, 2010 13:44
NEOSSS
Brak nowych postów [r620si] jaki rozmiar tarcz
mateooo25 Rover serii 600, Honda Accord 4 Czw Maj 17, 2012 21:25
davidlive
Brak nowych postów [R620 Ti] Jaki rozmiar felg?
rav020 Rover serii 600, Honda Accord 3 Pią Mar 27, 2015 15:46
bociannielot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink