Witam, jest to przewod-rura idacy od podstawy filtra powietrza jeden koniec,drugi koniec wychodzi obok akumulatora przy lampie ten z takim zaokraglonym plastikowym ¨kapturem¨.inaczej,rura ktora doplywa powietrze do filtra i silnika oczywiscie;
Mam to w R 45 dieslu,byla troche popekana,zaizolowalem tasma,mniej roznych smieci leci na filtr.
tronsektak samo w tym samym miejscu jest w R 45 z silnikiem iDT,z tym ze przed tym wlotem powietrza mam jeszcze komputer.
W innych postach do ktorych linki podaja koledzy byla poruszana kwestia jakichs siatek wylapujacuch liscie itp.zabrudzenia.u mnie nie ma zadnej siatki,na tym wlocie jest plastikowa kratka z oczkami tak gdzies centymetr,na centymetr,przy wejsciu do filtra tez nie ma zadnej siatki,dopiero za filtrem,przed przeplywomierzem jest siatka metalowa o drobnych oczkach.Wszystkie wieksze zanieczyszczenia,liscie,owady itp.wylapuje filtr.
Ta rura jest dosc krucha po 10 latach,to tylko zwoje drutu i papier,jak ja rozebralem tydzien temu to dziura na dziurze nieomal,szczegolnie na zagieciach,pokleilem to i mniej roznego syfu leci na filtr.
Pozdrawiam
a ja doszedłem do wniosku, że ta rura jest niepotrzebna tzn. kupując auto tez była popękana i dziurawa i nie siedziała w ogóle w obudowie filtra., kupiłem na szrocie ta rurę i założyłem;d w efekcie silnik zasysa ciepłe powietrze i trochę zamula w upalne dni. Przynajmniej mnie się tak wydaje.
driftdreamer jak by sie zastanowic to moze masz racje,co to za roznica skad pobierane jest powietrze do silnika,i tak musi przejsc przez filtr by bylo czyste
co to za roznica skad pobierane jest powietrze do silnika,i tak musi przejsc przez filtr by bylo czyste
czyste nie czyste, ale Zimne powietrze ma większa gęstość co daje większe napełnienie objętościowe komory spalania mieszanką co powoduje, że mamy mieszankę zbliżoną bardziej do stechiometrycznej. Ponoć też ma więcej tlenu
więc miejsce dolotu ma ogromne znaczenie i książki można pisać jesli chodzi o miejsce dolotu i kulturę pracy silnika w zimne czy ciepłe dni.
ha,ha,ha,adamsky Ty filozofie we Wroclawiu konczyles??Jakbys sie wczytal we wszystkie posty dotyczace tej rury to bys sie dowiedzial ze to powietrze jest caly czas pobierane z komory silnikowej,bo tam jest filtr powietrza,a nie na dachu 45-tki,a czy ono jest pobierane 20 cm dalej poprzez umieszczony tam wlot rury,to juz chyba nie ma zadnego znaczenia,i tak jest pobierane z komory silnika.To jest rozwazanie o wyzszosci Swiat Bozegonarodzenia od Swiat Wielkiej Nocy i odwrotnie
Pozdrawiam
Stanislaw, a Ty chyba we Francji..
Skoro 20cm to dla Ciebie nie różnica to stań gdzieś nad przepaścią.
Albo nie bo jeszcze będzie na mnie. Przyłóż rękę po jeździe samochodem za chłodnicą tam gdzie jest wlot do puszki filtra powietrza a później za aku w ori miejsce. Jest różnica?
Dodać warto że podczas jazdy większość powietrza zza akumulatora jest wydmuchiwana więc jest sporo chłodniej niż za chłodnicą obok przewodów chłodnicy i kolektora wydechowego (benzyna).
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 18:47
greg-si napisał/a:
Stanislaw, a Ty chyba we Francji..
Skoro 20cm to dla Ciebie nie różnica to stań gdzieś nad przepaścią.
Albo nie bo jeszcze będzie na mnie. Przyłóż rękę po jeździe samochodem za chłodnicą tam gdzie jest wlot do puszki filtra powietrza a później za aku w ori miejsce. Jest różnica?
Dodać warto że podczas jazdy większość powietrza zza akumulatora jest wydmuchiwana więc jest sporo chłodniej niż za chłodnicą obok przewodów chłodnicy i kolektora wydechowego (benzyna).
mowisz ze warto zapodac ?
bo kurde tego nie mam a mam wkladal K&N zapodana i nie wiem czy jej nie zamuli przez to
bo jakso niechce mi sie wiezyc ze tam bedzie chlodniej
Jeśli stoisz w korku to faktycznie różnica żadna. Ale jak jedziesz to pęd powietrza będzie chłodził komorę i w tym miejscu gdzie oryginalnie jest łapacz będzie chłodniej niż za chłodnicą obok kolektora wydechowego.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 19:24
greg-si napisał/a:
Cytat:
bo jakso niechce mi sie wiezyc ze tam bedzie chlodniej
Jeśli stoisz w korku to faktycznie różnica żadna. Ale jak jedziesz to pęd powietrza będzie chłodził komorę i w tym miejscu gdzie oryginalnie jest łapacz będzie chłodniej niż za chłodnicą obok kolektora wydechowego.
no to bede musial zanabyc tego rura i zobaczymy czy to pomoze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum