Wysłany: Sob Lut 26, 2011 15:27 Witam Rover 200 moje piewsze auto
Witam na moje pierwsze auto wybrałem całkiem przypadkiem Rovera 200 z silnikiem 1,4i rocznik 97 rodzaj karoserii sport/cupe(dwu drzwiowy ) kolor Lila (fioletowo niebieski)
auto na wyposażeniu ma 2x airbag,elektryczny szyberdach,elektryczne szyby,alarm,imbolazizer,ABS,wspomaganie,welur i wymieniony tłumik na sportowy (nie sama końcówka)
auto sprowadzone z niemiec( zawieszenie nie stuka nie puka nie jest wybite) pali na dotyk
W Roveze mam zamiar przyciemnić szyby i zamontować ładną 14 na rancie
Ostatnio zmieniony przez Mlody214 Pon Mar 07, 2011 19:30, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 26, 2011 15:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mlody214, piękny opis, trochę błędów , ale Witam.
Przy tuningu tylko nie przesadź tak jak niektórzy "projektanci" wiejskiego tuningu http://forum.roverki.eu/v...006a8411#596974
Ciekawe nigdy takiego R nie widzialem Witaj anyłej
jak nazwać 2 drzwiowe auto
[ Dodano: Pon Lut 28, 2011 19:35 ]
witam mam pewien problem z poduchą srs nagle zaświeciła mi sie kontrolka zgasła
potem zaświeciła i niestety nie zgasła odłączyłem akumulator i kontrolka zgasła i nie zapalała sie 1 dzień teraz znów się zapaliła co to może być??
auto na wyposażeniu ma 2x airbag,elektryczny szyberdach,elektryczne szyby,alarm,imbolazizer,ABS,wspomaganie,welur i wymieniony tłumik na sportowy (nie sama końcówka)
jeśli to wersja 1.4iS to masz golasa ... no może w wyjątkiem 2-giej poduchy i szyberdachu. W kwestii tłumika, to jedyne co powoduje w aucie, to ból głowy prowadzącego po dłuższej trasie.
Mlody214 napisał/a:
zamontować ładną 14 na rancie
W obecnych czasach 15-ka to obciach. Jeśli planujesz zainwestować w felgi, to minimum 16 a 17 to ideał do tego auta.
Mlody214 napisał/a:
( zawieszenie nie suka nie puka (...)
Specjalnie pominąłem ten fragment, choć mnie mocno korciło
Wysłany: Pon Mar 07, 2011 18:07 Re: Witam Rover 200 moje piewsze auto
Powitać i udanego użytkowania
Tomi napisał/a:
W obecnych czasach 15-ka to obciach. Jeśli planujesz zainwestować w felgi, to minimum 16 a 17 to ideał do tego auta.
Kwestia gustu
Mlody214 napisał/a:
( zawieszenie nie suka nie puka (...)
Powiedział właściciel komisu samochodowego...
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pon Mar 07, 2011 20:09
Mlody214 napisał/a:
tym bardziej jak zamontuje fele 17 cali
Przy takiej samej szerokości i średnicy koła nie ma znaczenia czy będzie to 13 z balonem o profilu 80, czy 18 z profilem 30
[ Dodano: Pon Mar 07, 2011 20:09 ]
maro napisał/a:
Powitać i udanego użytkowania
Tomi napisał/a:
W obecnych czasach 15-ka to obciach. Jeśli planujesz zainwestować w felgi, to minimum 16 a 17 to ideał do tego auta.
Kwestia gustu
To nie jest kwestia gustu, tylko standardów. 10 lat temu, gdy 16-ki były wypasem dostępnych dla nielicznych felgi w rozmiarze 15' można było uznać za naprawdę dobry standard. 15 cali o ładnym wzorze mogły robić wrażenie. W obecnych czasach, gdy samochody (nawet klasy Mini) fabrycznie wyposażane są w felgi 16, 17 czy nawet 18 cali (!!!), 15-ki wrażenia nie zrobią... Co byś nie pisał .... chyba, że mówimy o "german style"... ale tam chyba pożądane są felgi w rozmiarze 9J13
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum