Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 55 Skąd: kraków
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 15:51 [r400]Rover 416 o gazie raz jeszcze...STAG-300+VALTEKI mapy?
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
Witam
Jak zakupiłem mojego Roverka ,jeździł super na gazie i na benzynie,nie było różnicy ,przy przejściu było tylko takie pyknięcie i zero problemów,niestety podczas wymiany filterka gazu gazownik zrobił regulacje i od tamtego czasu nie mogę dojść ładu z moim roverkiem.
Tutaj pojawia się pytanie(poprzedni właściciel wspominał o dotryskach).
Oczywiście zdaje sobie sprawę że temat był wałkowany pewnie kilkanaście razy ale.
-Czy ktoś z kolegów zna w Krakowie dobrego gazownika który nie krzywi się na widok znaczka Rover,i wie jak ustawić dotryski,najchętniej pojechał bym do takiego u którego był juz któryś z kolegów i zna się na tym.
-Jeśli o takim nic nie wiadomo,czy ktoś mógłby napisać łopatologicznie jak ustawić te dotryski i całą instalacje dla Rovera,wydrukuje i pojadę do znajomego gazownika ,chłopak dobry ale nie wie jak się za to zabrać.
W roverku jest Stag -300 ,i żółte Valteki,reduktor Alaska.
tak tak wiem Valteki to dno,ale jak poprzedni właściciel miał ustawione to chodził prawie jak na benzynie.
Za wymierną pomoc ,mogę sie odwdzięczyć jako że mam sklep motoryzacyjny ,mogę zrobić ceny po kosztach dla kolegi który pomoże doprowadzić mojego roverka do porządku. Oczywiście nie mam oryginałów do Roverka ,i nie zamierzam robić tutaj konkurencji Tomowi ,ale mogę pomoc w sprawie materiałów eksploatacyjnych typu filtry ,olej,klocki etc .
Ostatnio zmieniony przez adam26xx Pią Mar 25, 2011 08:34, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 15:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
heh.. zainwestuj 200zł w magic jety. miałem u siebie to samo na valtecach.chodził cacy,dopoki sie nie dotknałem do parownika i filtra.mimo tego,ze nic nie przestawiałem,nie chodził juz tak ładnie.na magicjetach jest o niebo lepiej. zreszta-wtryski gazu to też czesc ktora sie zuzywa,o czym ludzie zapominają.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 55 Skąd: kraków
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 19:15
Oczywiście chętnie wymienie i reduktor i wtryski.Problem myśle poleca też na tych tzw dotryskach,dlatego proszę o informację.Jeśli ktoś miałby swoje wykresy ,i informacje na temat mnożnika ,jakiego ustawienia czy full gruba czy 2+2 to również proszę,
Zainwestuj we wtryskiwacze HANA H2000 (czerwone, typ B) - koszt ok. 120zł/szt. Dają sobie dobrze radę w moim aucie choć nie mam wcale dotrysków wyciętych, a pomimo tego, że instalacja zrobiona była trochę na "odwal się" to trudno odróżnić czy jedzie na gazie czy pb.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 55 Skąd: kraków
Wysłany: Pią Mar 25, 2011 08:36
Pozwoliłem sobie zmienić treść pytania.
Zatem czy ma ktoś mapy z Roverka 416 Stag 300 i Valteki dobrze ustawione,ewentualnie mógłby doradzić jak samemu stawić ,tą instalację ,chodzi nadal o te nieszczęsne dotryski.
Widzę że jednak znowu trzeba będzie bawić się samemu bo gaziarze nie chcą/nie potrafią się tym zająć.
AdrianWWL, podrzucil Ci dobry temat. W nim miedzy innymi jest o moim przejsciu na MJ ale i tak one nie sa najlepsze, sa duzo lepsze niz valteki ale to nie to do konca!
hudy w tym temacie pokazuje jak sie wycina dotryski na modelu w stagu!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 55 Skąd: kraków
Wysłany: Pią Mar 25, 2011 14:24
Jadę w przyszłym tygodniu do gaziarza,jeden na hasło Rover stwierdził że nie chce mu sie z tym bawić.Ten do którego jadę wiem ponoć co to dotryski ,wiec ostatnia próba
Biorę pod pachę Magic Jety,Taurusy i Reduktor nie bedzie sobie potrafił poradzić na Valtekach to niech zmienia co chce.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum