Typ: SLi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witajcie,
Planuję zakup Rovera 400 z silnikiem benzynowym 2.0 16V 136KM, zastanawiam nie tylko że na allegro jest tylko jedna aukcja z tym motorem.
Czy jest to awaryjny silnik?
Jak przyjmują instalację gazową ?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 16, 2011 09:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Silnik nie jest awaryjny, ale jest najmniej popularny. To silnik T.
Instalacje znosi podobnie jak mniejsze silniki K, czyli nie za dobrze.
Da sie zagazować, ale potrzeba dobrego warsztatu żeby wszystko grało.
I należy unikać słabych części.
Silniki Rovera są dość nowoczesne w stosunku do starych fordów, opli, volkswagenów itd.
Mają krótkie czasy wtrysku, dotryski itd. Więc trudniej wystroić instalację, ale się da i śmiało można gazować.
goldengate [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 16, 2011 14:10
co to znaczy silnik T
ile kosztuje instalacja gazowa do tego typu silników?
Witam ja mam rovera z silnikiem 2.0/gaz i nie czuje różnicy gdy jade na gazie czy benzynie to kwestia regulacji i użytych części silnik jest dośc bezawaryjny i nie mam z nim problemu. A moc to ma porzadną polecam
Gazu pali tak mniej więcej bo nie sprawdzałem dokładnie ale tak z 7-9litrów a benzyny tak 8-9 na 100/km ale staram się jeździc jak najoszczędniej
coś chyba nie całkiem policzyłeś to spalanie gazowe
toż to chyba na niemieckiej autobanie przy 90km/h z wiatrem w plecy
tak z 10-13 na 100km to bardziej prawdopodobne choć i 10 bedzie ciężko uzyskać
mój poniżej 12 nie schodzi (a żona spokojnie jednak jeździ )
tyle że relatywnie krótkie odcinki
Serie K da sie zagazowac, tylko potrzebny wydajny reduktor i szybkie wryski przynajmniej martixy ... Rover ma krotkie czasy wtrysku, swoja droga jesli ktos chce tanio a dobrze to TAURUSY z IC tez daja sobie dobrze rade, jest tto odpowiednik matrixow a ogolnie silniki dobrze znosza gaz ...
mój poniżej 12 nie schodzi (a żona spokojnie jednak jeździ
to raczej sprawa indywidualna zależna od stylu jazdy (spokojnie nie musi znaczyć oszczędnie).
Serie T można beż problemu zagazować. Warunek: znaleźć dobrego instalatora a z tym ciężko. Za ok. 2500zł powinieneś znaleźć warsztat który ci założy dobrze instalację.
proponuje sprawdzone podzespoły:
parownik - zavoli zeta n
wtryskiwacze - magic jet, albo lepiej matrix hd344
sterownik - stag 400 albo kme
dobry filtr fazy lotnej, sprawdzony gazownik i nie będziesz czuł że jeździsz na gazie tylko będziesz o tym wiedział.
mój poniżej 12 nie schodzi (a żona spokojnie jednak jeździ
to raczej sprawa indywidualna zależna od stylu jazdy (spokojnie nie musi znaczyć oszczędnie).
Serie T można beż problemu zagazować. Warunek: znaleźć dobrego instalatora a z tym ciężko. Za ok. 2500zł powinieneś znaleźć warsztat który ci założy dobrze instalację.
proponuje sprawdzone podzespoły:
parownik - zavoli zeta n
wtryskiwacze - magic jet, albo lepiej matrix hd344
sterownik - stag 400 albo kme
dobry filtr fazy lotnej, sprawdzony gazownik i nie będziesz czuł że jeździsz na gazie tylko będziesz o tym wiedział.
spokojnie znaczy nie pociska nie zamula,tak normalnie
jak ktoś gazował mojego to niestety nie znalazł dobrego instalatora
a moje wtryskiwacze to mikser niestety
o elektronike nawet nie pytaj
lecz po małej ingerencji na gazie jedzie OK a i spalanie jak na tą konfiguracje w normie (i nie musze filtru fazy lotnej wymieniać )
Witam ja w swoim "roverku" mam założony taki sprzęt od 10 miesięcy zrobiłem 18 tysięcy kilometrów i zero problemów tankowanie i do przodu...
Centrala Alisei AEB; Wtryskiwacze PAN; Reduktor ZETA;
i wszystko chodzi idealnie bardzo dobra instalacja 2-letnia gwarancja bez limitów kilometrów od BRC!!!
Jeżeli ktos bedzie chciał dam namiar na zakład instalujacy z dolnego śląska okolice wrocławia - specjaliści z najwyzszej półki
pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum