_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 09:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Remi55, ale nasza droga jest cała na powierzchni i nie ma stacji, ani schodów ruchomych...
Do tego S8 ma tylko kilkaset metrów torów, a nie 70 km * 2 tory.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
ciekawe co na to polscy inzynierowie, budowniczy itp itd. ?
Ja jestem budowlancem, inzynierem budownictwa, w trakcie studiow magisterskich i powiem wam, ze czytac nie umiecie!!! albo ktos nie umie pisac
"Wart 4,2 miliardów USD (12,6 mld PLN) projekt metra w Dubaju" projekt to projekt! A nie cale przedsiewziecie:)
Poza tym tak sie wydaje, ze drogi sa tanie, wlasnie nie sa. Fundamenty pod linie kolejawa sa znacznie mniejsze, mniej obciazone niz pod droge. Drogi projektuje sie pod obciazenia tirami i innymi samochodami ciezaworymi o duzej masie..
Nie wiem czy wiecie, ale jak jedna ciezarowka przejedzie po asfalcie to wyrzadza taka szkode dla nawierzchni co 1000 aut osobowych!!!
Co za tym idzie technologia, technologia, technologia i kasa!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
faecd, Ja mam małą firemkę mimo to wygrałem parę przetargów .Podstawowym kryterium jest koszt i czas realizacji.Nie można na tanich materiałach budowlanopodobnych czegoś solidnie zrobić a tym bardziej w czasie który nie pozwala na związanie cementu.Podsumowując jeśli dalej będą kryteria szybko i tanio to nasza Najjaśniejsza RP będzie miała dziurawe drogi i nowe stadiony które w dniu odbioru nie nadają się do grania itp.....A Dubaj mają kase a za fuszere obcinają jaj....
"Wart 4,2 miliardów USD (12,6 mld PLN) projekt metra w Dubaju" projekt to projekt! A nie cale przedsiewziecie:)
Eee... Mam wrażenie, że nie masz racji.
"Projekt" w rozumieniu dziennikarzy to nie koniecznie "projekt budowlany", a raczej właśnie, ze "staropolskiego" ,w znaczeniu "Project management'u" - niestety nasi dziennikarze trochę zbyt wybiórczo uczą się angielskiego i niektóre słowa przenoszą dosłownie, zamiast przetłumaczyć.
faecd napisał/a:
Poza tym tak sie wydaje, ze drogi sa tanie, wlasnie nie sa. Fundamenty pod linie kolejawa sa znacznie mniejsze, mniej obciazone niz pod droge. Drogi projektuje sie pod obciazenia tirami i innymi samochodami ciezaworymi o duzej masie..
Nie wiem czy wiecie, ale jak jedna ciezarowka przejedzie po asfalcie to wyrzadza taka szkode dla nawierzchni co 1000 aut osobowych!!!
Hmm...
Wydaj mi się jednak, że to pociągi są cięższe...
http://www.ekk-wagon.pl/O...PL/Default.aspx
Masa własna jednego, pierwszego z brzegu, wagonu 20t, nacisk na oś 20t, a pociąg może mieć 50 wagonów jeden przy drugim...
Wiem, że metro jest trochę lżejsze, ale z drugiej strony masz jeszcze tunele, których na S8 nie ma - jeżdżę nią prawie codziennie.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum