Wysłany: Sob Mar 26, 2011 17:30 [Rover 600, All ] krzyżak a maglownica
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Panowie, mam pytanie jakie są objawy zużycia krzyżaka a jakie maglownicy?.
U mnie czasami jak kręcę kierownicą ( tylko na postoju silnik włączony i wyłączony ) to czuć takie jakby przeskoki tj chwilowy opór i zaraz delikatny przeskok - kierownica nie chodzi po prostu płynnie. Przeskoki są najczęściej ( raczej ) w tej samej pozycji kierownicy.
Dolewam płynu do wspomagania na 1 tys km ok 300 ml oleju. I teraz się zastanawiam czy winny jest krzyżak czy maglownica. Macie jakieś sprawdzone domowe sposoby zdiagnozowania tego.
Stuków nie słyszę . Zawieszenie Przód robione 2 tyg. temu
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 26, 2011 17:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
[ Dodano: Sob Mar 26, 2011 21:40 ]
Tak się teraz zastanawiam w sumie za takie objawy odpowiadać może też zużyte łożysko ślizgowe na mc personie oraz ( tak mi się wydaje ) rolka napinacza od alternatora, głośno pracuje jak kręcę kierownicą przez co pasek się może delikatnie ślizgnąć....
[ Dodano: Nie Mar 27, 2011 23:02 ]
Naprawdę nikt się nigdy z tym nie spotkał... ((((((( ?
witam, po pierwsze Rover 600 nie posiada łożyska Mcpersona, a po drugie obstawiał bym
zużycie maglownicy ( wyrobiona listwa ), jakby był zużyty krzyża to by był tylko luz na kierownicy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum