Wysłany: Sob Kwi 02, 2011 09:13 Kupie Roverka serie 400 do 420 2,0l w dieslu
Witam poszukuje roverka wersje od 400 do 420 2,0l w dieslu (moze byc inna pojemnosc ale na tej mi zalezy najbardziej ) Jesli ktos cos wie na ten temat prosze pisac i tak przy okazji jaki model 400 414 416 420 jest wedlug was najlepszy?? wyroznia sie czyms sposrod innych czekam i pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 02, 2011 09:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Środek przerobiony, na zewnątrz widać że lusterka, listwy, klamki malowane. Uszczelka pokrywy zaworów do wymiany bo ostro cieknie (nie wiadomo czy tylko z niej).
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
ale ty zdaje się szukasz diesla a ten z ogłoszenia to benzyna
tak bo benzyniaki z duzym przebiegiem z tego co po ogloszeniach widze ale w ostatecznosci to i benzyna bedzie poprostu chce kupic auto zakochalem sie w roverku i musze kupic z 400 jakiegos a jakiego obojetne a pisalem diesel bo podobno bardziej ekonomiczne
to zależy jakie będziesz miał przebiegi roczne i jakie dystanse dzienne do pokonania. Bo jak robisz krótkie odcinki i i rocznie ok. 10-15kkm to lepiej benzynkę.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
no wlasnie minimum 10 razy w roku trasa polska austria 600 km w jedna strone a i na codzien 50 - 100 trzeba bedzie zrobic to co bedzie lepsze?? dzieki za pomoc
ciekawy kolor, ale... wygląda jakby zbiorniczek wyrównawczy był pusty, między błotnikiem a akumulatorem powinna być czarna jakby to nazwać - kawałek rury z kratką- to łapacz powietrza do filtra, jeśli go nie ma, to może oznaczać jebudu.
za tak śmieszne pieniądze nie ma co oczekiwać stanu idealnego
Przód w tej drugiej 400 na 90% był robiony. Zderzak po zdjęciach widać na robiony, pomalowane zaślepki halogenów. Z tyłu na błotnikach brak znaczków R.
Jednak jak wspomniałem za takie śmieszne pieniądze nie ma co oczekiwać samochodu na ful wypasie niebitego.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
czyli hipotetycznie jak bym go mial kupowac to mam sie bac ze mi sie rozsypie w przeciagu pol roku?? albo ze bede musial dokladac 2 razy tylo co licza za niego??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum