Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 11:08 [620sdi]Proszę o pomoc w sprawie obrotów
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam mam mianowicie pytanie związane z obrotami po wymianie czujnika temp paliwa szarpanie na wolnych obrotach ustalo. Ale wcześniej na rozwalonym czujniku podczas przyspieszenia do chodziły obroty do 3500 ,a czasami do 4500 i zapalał się check engine. Zostawiał za sobą chmurę czarnego dymu i przerywał. Teraz po wymianie jest ok ale jak próbuje przyśpieszać to wkręca się na około 4300 i nic dalej. Teraz pytanie do ilu kręci się ten sdi i co to może być ?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 11:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
JJJJ [Usunięty]
Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 12:23
wg. mnie jest wszystko ok popatrz na dane dane techniczne I tak jak pałujesz go wyżej to i tak niczego lepszego tam nie znajdziesz (tzn. więcej mocy). Przy obr. 4200 już masz max moc.
Ale wczoraj jak jechałem to miałem problem dokręcić go do 3000 obr. Wiec przez około 21 km i na 3i 4 biegu nie da się go wyrzej wkrecić. Nawet powoli rozkrecając obroty.
EDIT
A teraz jeszcze raz powróciło szarpanie i znów wywala check engine ,auto podczas przyśpieszanie strasznie się dusi prycha i kicha po prostu nie jedzie. Max do 2500 obrotów, co to jeszcze może być. Na pewno nie czujnik temp paliwa bo jest nowy. Jakieś pomysły ,sugestie , propozycje
JJJJ [Usunięty]
Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 15:59
Wybłyskaj sobie błędy może na coś Cię naprowadzi artykuł Gniazdo znajdziesz albo pod pedałami albo pod zaślepką obok prawej nogi pasażera.
po wybłyskaniu błędów dalej zgłasza błąd 17 mimo wymiany czujnika temp paliwa. zastanawiam się jakie jeszcze mogą być przyczyny takiego zachowania. strasznie to irytujący problem bo nigdy nie wiem czy dam radę wyprzedzić jakieś auto. już dwa razy musiałem wyhamowywać autko bo zaczeło się mega ksztusić i oczywiście świecić check.
co do odczytu błędów to nie jestem do końca przekonany czy udało się skasować błędy. Mimo 3 prób
I jeszcze jedna rzecz jaka mi się nasuwa mam chyba za wysokie obroty wolne bo ma 1000 obr a przy kilmie 1100. a według danych tech to 850 +- 50 ale nie wiem gdzie się to przestawia .
[ Dodano: Czw Kwi 14, 2011 18:36 ]
Naprawdę nikt nie wie co to może być
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum