Forum Klubu ROVERki.pl :: [ R 416 Si ] KOLORY KABLI DO RADIA W ROVER 416 Si POMOCY
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ R 416 Si ] KOLORY KABLI DO RADIA W ROVER 416 Si POMOCY
Autor Wiadomość
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



  Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 09:37   [ R 416 Si ] KOLORY KABLI DO RADIA W ROVER 416 Si POMOCY
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Witam Serdecznie i z góry przepraszam że Posta zakładam w tym dziale.
Myślę że w tym Dziale odnajdę osobę która pomoże mi w zaistniałym Problemie,
bo być może ktoś musiał stawić czoła w podobnym przypadku.

Znalazłem na forum Link w którym to Autor bardzo ładnie opisuje Kostki ISO, ISO2....
Kable, co do czego podłączyć, opisy kolorów.... Bardzo mi to Pomogło. Ponieważ Moja Kosta w Radiu, jeśli chodzi o kable ma identyczne kolory jak w opisie autora, a zatem jest Uniwersalna jak niemal w każdym Radiu.

Problem polega z kolei na podłączeniu tejże kostki do wtyczek w moim samochodzie
i tutaj tak pięknie już nie było, kolorów jak pierwiastków w tablicy mendelejewa.

Autor opisuje
RF - Prawy Przód - kolor najczęściej szary dla przewodu + i szary z czarnym paskiem dla -
LF - Lewy Przód - kolor najczęściej biały (lub brązowy) dla przewodu + i biały (lub brązowy) z czarnym paskiem dla -
LR - Lewy Tył - kolor najczęściej zielony dla + i zielony z czarnym paskiem dla -
RR - Prawy Tył - kolor najczęściej fioletowy dla + i fioletowy z czarnym paskiem dla - Jeśli chodzi o Zasilanie to ta sama bajka.

Spójrzcie Sami, Proszę o pomoć jeśli ktoś miał podobny problem
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 09:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 16:03   

jak kostki pasują do siebie to nie ma problemu że kolory są inne każdy producent samochodowych radyjek nie produkuje radia do każdego modelu zgodnie z kolorem w aucie.
Nie rozumiem w czym masz problem? jak kostki z auta nie pasują do tych z radia kupuje się przejściówke, która zazwyczaj jest dołączona do radia więc pewnie ją masz. :wink:
 
 
Deamian 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 477
Skąd: Józefów k/Łukowa

Rover 600

Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 17:23   

Dr.Stein radio włącza Ci się wogóle czy nie :?:
_________________
Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony. ;)
 
 
 
shilus82 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 857
Skąd: Wrocław

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 15:41   

u siebie robiłem przedłużkę z kabla dodanego do radia i oryginalnego. Zrobiłem to tak, że ułożyłem sobie kostkę dodatkową tak samo jak kostkę oryginalną, a potem odcinałem po 2 przewody (górny i dolny) i łączyłem z przewodami z nowej kostki. Troszkę dłubaniny było, ale miałem czas :) Musiałem takie coś zrobić, bo radio nie chowało mi się do końca, bo okazało się że wtyczki są nie po tej stronie co kable,a jak łączyłem wszystko wtyczkami to mi radio do połowy wchodziło.
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 20:13   

Radio Działa Wszystko jest ok. Tyczko chodzi mi o te Kolory Kabli, A boje się że jak coś jest nie tak to popale Radio albo i jeszcze co innego., Nie wiem który kabel w aucie tzn, jakiego kolotu jest Podtrzymanie pamięci,, zasilanie ... głoćniki z plusami i minusami, tylnie i przednie.

[ Dodano: Wto Kwi 12, 2011 21:09 ]
Wybaczcie za błędy.. nie wiem co co czego podłączyć żeby z czasem radia nie uszkodzić bo myślę że tak jak jest teraz to nie jest dobrze. Niby radio działa, gra głośniki chodzą ale czy każdy konkretny kabel jest podłączony tak jak ma być to tego nie wiem i obawiam się efektu tzw cichej bomby

[ Dodano: Wto Kwi 12, 2011 21:13 ]
Wiecie o co chodzi, czy czasem + nie jest podłączony do - itd.....
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Kwi 13, 2011 15:30   

nie patrz na kolory, jeśli kostki są oryginalne i nikt przy nich nie majsterkował i nie łaczył "izolacja" jest git, a jak radio gra niech gra:D
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 18:49   

no właśnie kabelki w aucie są oklejone izolacja.... ale wydaje mi się że to już fabrycznie
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Kwi 17, 2011 13:21   

Dr.Stein napisał/a:
no właśnie kabelki w aucie są oklejone izolacja....

oklejone czy szczepione?
Dr.Stein napisał/a:
ale wydaje mi się że to już fabrycznie

raczej nie
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 06:06   

Znaczy że wszystkie przylegają do Siebie i owinięte są czarną taśmą izolacyjną. Radyjka niby gra, ale jak mnie już tak straszycie to chyba podjadę do jakiegoś car-audio montera, jak niby mam nakopane w kablach, wyjade gdzieś w trase z radiem okaże sięże popali mi elektryke to bede miał ładne wakacje

[ Dodano: Czw Kwi 21, 2011 07:06 ]
Czy jest jakiś katalog, schemat oznaczeń tych kabli? który do plusa a który do minusa itd.
Który do którego koloru skoro już mnie nastraszyliście że wcześniejszy właściciel mógłby grzebać w audio w mym Rover-ku?

[ Dodano: Czw Kwi 21, 2011 07:06 ]
Czy ktoś kiedyś spotkał się z czymś takim ?
 
 
Deamian 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 477
Skąd: Józefów k/Łukowa

Rover 600

Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 09:29   

Kolorz kabli tak jak napisales zmien

Dr.Stein napisał/a:
Autor opisuje
RF - Prawy Przód - kolor najczęściej szary dla przewodu + i szary z czarnym paskiem dla -
LF - Lewy Przód - kolor najczęściej biały (lub brązowy) dla przewodu + i biały (lub brązowy) z czarnym paskiem dla -
LR - Lewy Tył - kolor najczęściej zielony dla + i zielony z czarnym paskiem dla -
RR - Prawy Tył - kolor najczęściej fioletowy dla + i fioletowy z czarnym paskiem dla - Jeśli chodzi o Zasilanie to ta sama bajka.


ja bym zrobił tak w kostce w samochodzie. Przynajmniej od głośników
4-->6
2-->5
6-->4
8-->3
3-->2
5-->8

Następnie sprawdził bym czy głośniki są dobrze podłączone zmieniając ustawienia w radiu fader i balance na kazdy głośnik. Jeśli gra ten co powinien to oki a jak nie to przekładamy w dobre miejsce
_________________
Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony. ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [R416] Opis kabli do radia
kub4 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Sie 13, 2009 10:17
darek_wp
Brak nowych postów [Rover 400] problem z podłączeniem rozrusznika i kabli
Rovi40016 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Sty 30, 2016 15:25
sTERYD
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Rover 400] Gdzie szukać przejścia kabli z maski do auta ??
Niwek1993 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Lut 21, 2013 20:05
Adrian
Brak nowych postów [R400] Kolory karoserii
siekier Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Mar 06, 2014 16:50
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink