Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam
Koledzy po czym poznac zużycie krzyżaka kolumny kierowniczej a drążka kierowniczego? Miałem takie delikatne puknięcie,podczas krótkich ruchów kołem kierownicy na postoju, został wymieniony jeden z drążków kierowniczych ale owe puknięcie jest nadal. A może to zupełnie coś innego?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez szoso Pon Kwi 18, 2011 06:15, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 18, 2011 05:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
może posprawdzaj wszystkie sworznie, gumy itp. bo miałem tak w poprzednim samochodzie, mechanik że maglownica, a jak dokładniej się przyjrzeliśmy to okazało się że gumy stabilizatora (nie były jakieś mocno poszarpane, wizualnie ok) ale jednak po ich wyjęciu były "wyfilcowane" koszta okrojone 20zł
U mnie nie odbijała kierownica przy tym krzyżaku. Po wymianie wszystko wrócilo do normy. Nie wiem jak to jest w Hondzie/600 ale u mnie tak było, może będzie podobnie. Zdejmij osłone pod kolumną i posłuchaj czy tam nic nie "puka"
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 149 Skąd: Lipno
Wysłany: Sro Kwi 20, 2011 20:22
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie moim problemem. Mam takie pytanko: czytałem na forum, że jest jakaś śruba gdzieś w okolicach maglownicy, którą można trochę coś tam poprawic (pukanie, luzy). Może macie jakieś fotki, które by powiedziały co i jak
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum