Wysłany: Sob Maj 07, 2011 15:21 [R75] Wymiana paska klinowego
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
panowie jak w temacie, proszę o poradę jak w R75,1,8 wymienić pasek klinowy najlepiej jakoś łopatologicznie.
i następne pytanie to czy jest może jakaś instrukcja w stylu sam naprawiam R75
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Maj 07, 2011 22:29, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 07, 2011 15:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
kolego, odsyłam do opcji "szukaj" ściągnij sobie Rave i poznaj budowę silnika, następnie wejdź na youtube i znajdź film z ustawianiem rozrządu, czy to tak boli chwilę poszukać...?
a jak umiesz wymieniać paski to nie trzeba żadnej instrukcji bo nie ma większej filozofii.. jak tego nigdy nie robiłeś to lepiej nie wymieniaj, bo za chwilę będzie temat że się silnik spieprzył
Boncky, ale on chce klinowy (czyt. wielorowkowy) wymieniać.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Zluzować trzeba napinacz (pewnie będzie automatyczny) zakładasz klucz chyba 13 na śrubę w środku rolki napinającej i ciągniesz przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, jak to opanujesz to pasek jest twój i wymiana już prosta.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum