Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Siemka.
Postaram się pisać jasno.
Auto po wymianie uszczelki po HGF.
Wszystko złożone w kolejności odwrotnej do rozłożenia.
Po odpaleniu z wielkim trudem;
- Silnik terkocze jak c360 chodzi jak na jeden gar.
- po wyjęciu rurki z kolektora (ta cienka wchodząca do pompy hamulcowej) wbija na obroty i chodzi na chyba wszystkie cylindry.
- nienaturalnie twardy pedał hamulca
- strzela w przepustnicę
- po wejsciu na 3000-3500 obrotów... zaczynają spadać... i silnik gaśnie. Ponowny rozruch... gdy zatrybi to słychać pracującą pompę paliwa do momentu wejścia na wyższe obroty.
Wtryski strzelają parami - czyli ok.
Jakieś sugestie?
Rozrząd ustawiany na znaki (wałki + koło pasowe) już nawet sprawdzałem ustawienie wałków na +180 stopni w stosunku do koła pasowego. Identyczne zachowanie silnika.
I jeszcze pytanko... czy na kole zamachowym jest sens szukania jakiegoś znaku do zgrania czy tylko te trzy 2x walek i koło pasowe?
[ Dodano: Czw Kwi 28, 2011 23:41 ]
No dobra.
Ta rurka i hamulec to się domyśliłem co i jak.
Dziś oddałem "Zofię" do miejscowego szamana od aut.
Miał ktoś z Was problemy z podłączeniem się do kompa Bosch? Kiedyś jednemu magikowi się udało... dziś już nie.
koła są takie same
mają po takie dwa odwory w które wchodzi czpień z wałków rozrządu
przy jednym otworze pisze EX a przy drugim IN
I tak
na walku ssącym załóż tak aby czpień w wałka był w odworze IN
A na wydechowym trzepień i otwór z napisem EX
hudy23_1985, oczywiście miałeś rację
Choć tematy o rozrządzie przeglądałem 2 dni i trafiałem na zamienione koła to walczyłem sam ze sobą... myśląc że jesli założę koło odwrotnie to i tak będzie 180 stopni. A tu kuku
Żeby temat nie umarł to jeszcze jedno pytanie.
I tu też wertowałem co się tylko da włącznie z pismem świętym
Jaki interface do tego samochodu? (przyp. R45 1.8 benzyna 2000r.)
Chodzi o odczytanie i skasowanie błędów.
Gniazdo o ile się zorientowałem to ODB... żadno tam ODBII lub EODB jak kto woli.
Na alledrogo brak takich interface-ów.
Elmem już robiłem podejście i zonk. Nie łyka.
[ Dodano: Wto Maj 10, 2011 10:36 ]
Bosh... jestem kretynem. Gdzie do tej pory miałem oczy? Pewnie że nie ma prawa się zgadzać jesli koło będzie odwrotnie
faecd, Jak to mawiają... ślepi w karty nie jarają
Nie wiem łaj ale do samego końca wmawiałęm sobie uparcie że nawet jeśli koło zamontuję przekręcone to i tak będzie ok... ale to trzeba mieć fish eye żeby nie zagtrybić że punkty na trzpień nie leżą w tej samej lini co otwór śruby Gdyby tak było to wiadomo 180 stopni A tak nauczka na całę życie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum