Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam!Jakieś 2 dni temu pojawił się problem z moim roverkiem.a mianowicie,bardzo ciężko odpala nawet jak jest ciepły.trzeba go kręcić z 30 sekund zanim zaskoczy.Wymieniłem filtr paliwa i zaworek powrotny ten przy pompie.objawy są takie jakby był zapowietrzony.Świece są sprawne.znajomy mechanik powiedział ze pasek mógł przeskoczyć na rozrządzie o jeden ząbek tym samym przestawić zapłon.Proszę o jakieś porady.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 10, 2011 15:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kiedyś miałem podobny problem, zakupiłem nową gruszkę/pompkę i odpowietrzyłem układ przy filtrze paliwa. Z tego co rozumiem to chyba w ogóle nie masz tej gruszki przy filtrze paliwa? W intercarsie kupiłem taką za 33zł.
A z tego co wiem w SDI nie trzeba odpowietrzać układu.....
Też miałem ten problem ale u mnie występował tylko na zimnym silniku długo trzeba było piłować bo jak wspomniałeś Kapussta23, miałem uszkodzony zaworek zwrotny na układzie paliwowym i paliwo cofało się do baku, a i rozrząd przestawiony właśnie miałem o ząbek. Wizyta u mechanika wyszła 100zł i autko hula już ponad 2 lata bez problemu.
Przestaw rozrząd i jak się nie polepszy trzeba będzie szukać dalej.....
ale spytaj gościa czy jest w miare twarda, bo kiedyś kupiłem podobną ale tak miekka że nie miała siły paliwa zassać (co prawda kosztowała 20zł).
Jeśli to nie będzie to to zostaje sprawdzić ten kąt wtrysku.
Tak na marginesie to ja mam kąt 2 stopnie, pali na dotyk ale jest mułowaty do 2000obr - zupełnie na odwrót jak u reszty.
tak.tylko jak ona podejdzie do mojego?u mnie jest gruszka w pionie i ma węże w kształcie obalonego U.będzie to pasować.np jak utnę te węże?i jeszcze jedno pytanie,ta gruszka też ma jakiś zawór powrotny?
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Sob Cze 11, 2011 12:17
Spokojnie Ci podejdzie nawet w pionie- o tosię nie martw. A w gruszce oczywiście, że masz zawór zwrotny i jak jest on sprawny, wtedy gruszka spełnia swoje zadanie przy odpowietrzaniu układu paliwowego.
Jugol, Gdzieś na forum chyba nawet ktoś pisał że jak w SDI braknie ropki to nie trzeba odpowietrzać. Ale tak jak piszesz można przypadkiem zajechać rozrusznik
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum