Forum Klubu ROVERki.pl :: [416] KOLEKTR SSĄCY seria 400
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[416] KOLEKTR SSĄCY seria 400
Autor Wiadomość
mike82 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 11
Skąd: Kalisz



Wysłany: Sob Maj 14, 2011 12:09   [416] KOLEKTR SSĄCY seria 400
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Witam,

Czy do Rovera 416 rocznik 1996, który ma plastikowy kolektor ssący można znaleść kolektor metalowy?.

Nie moge znaleść nic na ten temat na forum, może ktos pomoże.

Z góry dziękuje.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 14, 2011 12:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Maj 14, 2011 18:32   

mike82 napisał/a:
Czy do Rovera 416 rocznik 1996, który ma plastikowy kolektor ssący można znaleść kolektor metalowy?.

Raczej nie. :/ Tylko plastik. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Maj 16, 2011 09:10   

A konkretnie nylon. DuPont zrobił to ze spawanego wibracyjnie Zytelu z 30% wzmocnieniem włóknem szklanym specjalnie dla tego silnika.
http://www2.dupont.com/Au...es/case146.html
 
 
mike82 



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 11
Skąd: Kalisz



Wysłany: Pon Maj 16, 2011 17:27   

widze ze kolega Sobrus ma lpg w swoim roverku.
Jaki kolega ma kolektor ssacy?
Bo mnie wlasnie chodzi o montaz lpg a nie chcial bym zakładać sekwencji tylko zwykła instalacje, a do zwyklem instalacji lpg wymagany jest metalowy kolektor ssacy a moze raczej zalecany ze wzgledu na "wybuchy" ktore mogą kolektor plastikowy rozsadzic.
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 17:32   

mike82 napisał/a:
widze ze kolega Sobrus ma lpg w swoim roverku.
Jaki kolega ma kolektor ssacy?

nie rób jaj...
weź się go zapytaj na PW a nie....
jakbym miał pytanie co Jugol ma zrobione w R45 iDT to bym do niego PW pisał...
_________________
Driving is believing !
 
 
 
demerzel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 101
Skąd: Łódź

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 17:35   

Mam co prawda R45 1.8 który oryginalnie też ma plastikowy kolektor ale mój ma metalowy - nie wiem skąd się tam wziął, taki kupiłem. Akurat mnie się to chyba nie przydało, bo założyłem instalację gazową sekwencyjną i chyba materiał z jakiego jest wykonany kolektor jakichś większych zmian w jej działanie nie wnosi. Ale jakoś to ładniej wygląda, tak solidniej :)
_________________
GRY DO KONSOL - ZAPRASZAM :)
www.phurand.pl
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Maj 17, 2011 07:06   

Mam oczywiście plastikowy kolektor i sekwencję.
Plastikowy kolektor może być używany tylko z sekwencją, bo inaczej może go rozerwać.
Metalowy kolektor był o ile pamiętam w najsłabszej wersji silnika 1.4 8V albo w polonezie.
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Wto Maj 17, 2011 16:32   

sobrus napisał/a:
był o ile pamiętam w najsłabszej wersji silnika 1.4 8V albo w polonezie

No i dodatkowo w silnikach 1,8 z VVC

[ Dodano: Wto Maj 17, 2011 17:32 ]
mike82 napisał/a:
nie chcial bym zakładać sekwencji tylko zwykła instalacje

Nie rób tego. Tylko sekwencja.
 
 
 
demerzel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 101
Skąd: Łódź

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 17, 2011 18:18   

AdrianWWL napisał/a:
sobrus napisał/a:
był o ile pamiętam w najsłabszej wersji silnika 1.4 8V albo w polonezie

No i dodatkowo w silnikach 1,8 z VVC

W moim aucie jest silnik 1.8 ale bez VVC - ktoś musiał kiedyś coś kombinować - są jakieś powody, żeby wymieniać kolektor, może się tam coś popsuć?

AdrianWWL napisał/a:
[ Dodano: Wto Maj 17, 2011 17:32 ]
mike82 napisał/a:
nie chcial bym zakładać sekwencji tylko zwykła instalacje

Nie rób tego. Tylko sekwencja.

Co do instalacji to też uważam, że sekwencyjna będzie najlepszym wyborem - w okolicach 2000zł można zamontować zestaw STAG300+ z wtryskiwaczami MJ (reduktory są w podobnych cenach więc też można jakiś przyzwoity wybrać bez podbijania ceny całego zestawu - trzeba się tylko o niego upomnieć przed montażem)
_________________
GRY DO KONSOL - ZAPRASZAM :)
www.phurand.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZS] Kolektor ssący ZS 180 a rover 75 2.5
rooshyo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Kwi 16, 2021 13:42
Markzo
Brak nowych postów [R400 1.6 '98] Kolektor ssący
macikd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Mar 15, 2016 07:32
wieczor1
Brak nowych postów [R416] Kolektor ssący
gap Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Kwi 16, 2009 13:14
sTERYD
Brak nowych postów [R414Si16V]Co to za przewód (kolektor ssący)
hablababla Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Wto Sty 27, 2015 12:21
hablababla
Brak nowych postów [MG ZS 180 V6] kolektor ssący- jak wyczyścić i rozebrać?
Invisible Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Maj 31, 2011 16:33
Invisible



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink