Wysłany: Wto Maj 17, 2011 09:31 [R45]grzejąca klima
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Mam taki problem z klimą, że grzeje.
Po prostu gdy włączam nawiew, czy to sam czy z klimatyzacją, zaczyna grzać i to na maksa. Nie ma znaczenia czy temperatura jest ustawiona na najniższą czy na najwyższą -zawsze grzeje i jest ukrop. Klimatyzacja wcześniej działała, jest świeżo nabita-więc jest czynnik. Dodam, że klimatyzacja jest ręczna, ale na potencjometr - sądzę nie wiem czy słusznie że on nawala.
I co ważne gdy włączę klimę słychać jak się załącza, ale nie chłodzi.
Co to może być i czy możecie polecić jakiś warsztat albo w Toruniu albo w Wawce?
Proszę o pomoc, bo chyba zmienię nicka na Skwarkę:(
Ostatnio zmieniony przez mala-zla Wto Maj 17, 2011 10:13, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 17, 2011 09:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Któraś z linek sterujących nawiewem musiała spaść pozostawiając włączoną nagrzewnicę. Wstępnie możesz otworzyć maskę i ręcznie przesunąć zawór nagrzewnicy. Zawór znajduję się na gumowym wężu, mniej więcej poniżej komputera, który z koleji wygląda jak srebrna, prostokątna puszka. Zawór wygląda TAK .
Nie ma nic fajniejszego jak w deszczowe dni ogrzewanie na full i klimę włączyć, fajne cieple wilgotne powietrze szyby nie parują i mila atmosfera
Ale Remi, przecież klimatyzacja właśnie osusza powietrze Po to ma skraplacz.
Sprężarkowe osuszacze powietrza to nic innego jak uproszczone klimatyzatory.
Co do reszty się zgadzam, klima+ciepły nawiew, choć z pozoru sprzeczne - bardzo się przydaje
Któraś z linek sterujących nawiewem musiała spaść pozostawiając włączoną nagrzewnicę.
dam se głowe uciąć, że to jest problemem
mala-zla napisał/a:
Niestety to nie to. Już mi mechanik sprawdzał gdy byłam na ogrzybianiu.
tak? a jak to sprawdził ?
bo mogła spać zaraz za pokrętłem, za nogami kierowcy lub przy scianie grodziowej pod maską
zeby zobaczyc za pokretlem trzeba rozbierac kokpit a tego chyba nie zrobil (popraw mnie jeżeli sie myle)
poproś kogoś o pomoc i kup dwa piwa
otwieracie piwo i bierzecie po łyku
jedna osoba siedzi w aucie a druga pod maska szuka zaworu nagrzewnicy (AdrianWWL, dał link jak wygląda)
osoba która siedzi w aucie przelacza pokretlo od temperatury z polozenia zimne na gorące (i odwrotnie)a druga patrzy pod maska czy zawór sie rusza
dopijacie piwo do konca
5 minut roboty
[ Dodano: Sro Maj 18, 2011 14:51 ]
numer VIN tego auta to SARRTCLFTYD476395
jest tak jak mówią koledzy, nie słuchaj się mechaników, klima nie ma nic do tego czy dmucha ciepłe czy zimne, poprostu pokrętło nie załącza zimnego nawiewu proste. Winna jest linka od sterowania lub zaworek pod macha, tematów na forum dużo
np.
http://forum.roverki.eu/v...=linka+cieplego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum