Wysłany: Sro Maj 18, 2011 19:58 [MG ZR] Dolot w td
Otóż póki mam wszytko na wierzchu mam okazję łapnąć i porobić miejsce na dolot
na pierwszy ogień pójdzie stożek Apexi obudowany i zaizolowany termicznie mniej więcej w okolicach miejsca obecnego.
Kolejną sprawą jest poprowadzenie rury żeby łapała zimne powietrze
wiadomo że to jest kwestia wyliczeń ale na 100% ktoś z anglików robił owe ale moja wspaniała znajomość angielskiego w połączeniu z idealnymi podpowiedziami tłumacza google spaliła na panewce od malucha.
Fajnie by było jakby ktoś to robił już i miał ochotę się z tym podzielić
z jakiejś przyczyny najwięcej zrków (raczej benzyniaki) widzę z wlotem umiejscowionym w dolnej siatce zawsze bliżej lewej strony na wysokości halogenów, problem z wodą? można zastosować materiał przepuszczający powietrze ale nie wodę ale czy aby to było najlepsze?
kolejna sprawa to że poszukując nie znalazłem miejsca na doprowadzenie tam rury
jedyna opcja to wycinać blachę pod lewą lampą
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 18, 2011 19:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ale stożek/dolot itp w turbodieslu to raczej zły kierunek - raczej IC/program/wtryski... i pewnie parę innych rzeczy które już dla tego silnika ktoś na pewno dopracował.
Po pierwsze nie chodzi o sam dolot chodzi o dolot ZIMNEGO powietrza w obecnym miejscu po prostu dolatujące powietrze jest gorące a co do brudu ze stożka dlatego właśnie piszę że nie bawię się w tani tuning z puszczy białowieskiej ze stożkami made in Wietkong tylko stożki apexi zapewniają dobry rezultat ale na to nie każdy ma
Chip będzie robiony ttc kraków ale chcę wszystko przygotować żeby elegancko to dograli a nie bawić sie po chipie
IC większy bez innych modyfikacji powiększy jedynie turbo dziurę
Wydech jest już gotowy do założenie tłumik regazzona dedykowany i wywalenie kata. ale pytam teraz tylko o miejsce i puszczenie dolotu nie czy to się opłaca czy ma duże znaczenie.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
tuners, to stożek olejowy ten apexi?
Bo jeśli tak to porażka... bo olejek będzie brudził przepływke.
Ja kupiłem stożek suchy Fujita, puszcze go teraz tylko niżej, w miejsce obecnego IC.
Nie rozumiem po co aż tak się męczyć żeby super zimne powietrze łapał jak turbo i tak je ogrzeje?
Lepiej dać wydajny cooler
Krzysi3k dobrze radzic jak stozek to tylko suchy i najlepiej Fujita... dolot zimnego zrob tak jak na obrazkach ktore wklejałes filtr wody z dolu nie zassie bo tam nie ma takiego ciągu...
Ludzi nawet na zdjęciu pisze że to filtr bez olejowy i bezobsługowy na dodatek "dożywotni" tzn. ma konstrukcję wystarczającą na znacznie dłużej niż zwykłe k&N itd.
Kolejny raz pytam którędy go puścić nie pytam o kwestionowanie tego
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Krzysi3k, ale ty chyba masz już wywalony IC w zderzak bardziej ,znalazłem twój wątek na innym forum, jak tak zrobiłeś to masz więcej miejsca na wypuszczenie rury czy nic się nie zmieniło zbytnio?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wracając do temat jak wypadał by pomysł z doprowadzeniem rury na wysokość waszych przeciwmgłowych(ja mam w tym miejscu kierunkowskaz) i wstawieniu materiału wodoodpornego
Kolejna sprawa czym obudować stożek żeby miał dobrą izolację
na razie rozważałem 2 opcje
Nierdzewka oraz plexi
plexi pod wpływem ciepła się uplastycznia powyżej 80'C ale przemawia za nim waga i wygląd.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
http://www.re5pect.pl/ind...uct&prod_id=344
Ten IC i musze go zawieźć do faceta, żeby mi przespawał go - tak żeby wyjście i wejście po jednej stronie było
A ten który pokazałeś to jest chłodnica cieczy Takie malutkie wyjścia
A co do tego dolotu to ja mówiłem Ci, że to jest bezsens tak się męczyć - to nie wolnossący. Tutaj turbo i tak ogrzeje powietrze
nie pytałem go bo myślałem że ty kupiłeś od czegoś z wejściem po jednej stronie
EDIT: temat można zamknąć
Dzisiaj obejrzałem dokładnie i pomierzyłem kilka rzeczy jest idealne miejsce pod długi gruby i niski IC (z wyjściami po przeciwnych stronach)
naprzeciwko dolnego wlotu w zderzaku i obok są otwory wystarczające żeby poprowadzić rury do góry
po wywaleniu seryjnego IC robi się miejsce po lewej stronie chłodnicy wystarczające żeby puścić chwytak powietrza do siatki górnej w zderzaku.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum