Wysłany: Sob Maj 21, 2011 11:51 [R75] Problem z demontażem radia - wypięcie kostki ISO
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam. Chciałbym, się dowiedzieć jak wymontować tą dużą kość z radia w Rover 75. Chcę to zrobić ponieważ muszę wyjąć całą deskę aby dopchać się do poduszki powietrznej. Z góry Dziękuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Maj 22, 2011 19:07, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 21, 2011 11:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Maj 21, 2011 14:40
BornToEat napisał/a:
Witam. Chciałbym, się dowiedzieć jak wymontować tą dużą kość z radia w Rover 75. Chcę to zrobić ponieważ muszę wyjąć całą deskę aby dopchać się do poduszki powietrznej. Z góry Dziękuje za pomoc.
Podważasz zapięcie (dźwignię) do góry, a potem mocno pchasz od siebie.
dopchać się do poduszki powietrznej. Z góry Dziękuje za pomoc.
Do której poduszki?
Do kurtyny to faktycznie, trzeba targać całą dechę i odginać belkę wzmacniającą, bo inaczej nie da się jej odkręcić. Dostęp do poduszki pasażera jest od dołu, pod schowkiem.
ehhh już wywaliłem całą deskę. Mam powypadkowego Rovera 75 i ma wystrzelone 2 poduszki. Tą od kierowcy i od pasażera. Co muszę wymienić aby po podłączeniu nowych nie wybuchły mi one?
I jeszcze jedno pytanie: Zmontowałem dzisiaj chłodnicę lecz jej wentylator cały czas się kręci. Klimatyzacja nie jest podłączona ani nabita. Co może być tego powodem? Walnięty czujnik?
Co muszę wymienić aby po podłączeniu nowych nie wybuchły mi one?
Musiałbyś się podłączyć pod jakieś urządzenie, które Ci powie czy moduł jest do wymiany czy da się skasować crash data. Mi się udało skasować i nie musiałem nic wymieniać oprócz poduszek i napinaczy.
Co do wentylatora, poszukaj na forum tutaj "Wentylator" lub "Wiatrak" w dziale R75 i będziesz miał ciekawą lekturę
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dzięki bardzo za odpowiedź.
A co muszę w kolejności wymienić aby mi poduchy nie wystrzeliły, czy to obojętne?
Mam takiego samego angola i mam możliwość wymiany poszczególnych części z niego.
Dodam, że po kupnie tego europejczyka nie chciał odpalać bo ten czujnik wstrząsowy był wywalony i trzeba było go wdusić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum